Customer Support Specialist
Experis AB / Backofficejobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en kundnära roll i syfte att stärka kundupplevelsen? Är du en person som brinner för att leverera god service och vill arbeta kundnära? Då kan denna tjänst vara din nästa utmaning. Välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2022-12-20Om tjänsten Som Customer support specialist kommer du att arbeta med att ge professionell support till Crems kunder, återförsäljare och servicepartners. Du hanterar reklamationer, serviceordrar, installationsordrar och help-desk ärenden.
Du arbetar i en roll med många kontaktytor då en central del i ditt arbete är att samordna med andra intressenter och att medverka till att upprätthålla goda kundrelationer.
I takt med att du kommer in i rollen kommer du på sikt att analysera kundbeteenden utifrån ärendena för att därigenom bidra med insikter i syfte att utveckla produkterna samt stärka kundresan. Dina kunder finns inom Norden och visst resande förekommer i tjänsten, men främst kommer du att vara placerad i Solna. Du erbjuds en anställning direkt av Crem och tjänsten är tills vidare.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av en kundorienterad roll, exempelvis inom kundsupport och/eller försäljning. Vi ser det som en fördel om du är tekniskt lagd och har intresse för maskinernas teknik.
Det är viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska samt har mycket goda kunskaper inom Officepaketet och affärssystem generellt. Krav är att du har B-körkort samt att du har möjligheter att resa i tjänsten.
Vi tror att du som söker är en person som trivs i sociala situationer och visar intresse för andras perspektiv. Du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och arbetar aktivt för att bidra till en god kundupplevelse. Vidare stimuleras du av att vara med och förbättra processer och rutiner samt uppskattar en roll där du ges möjlighet att bidra med ditt logiska tänkande och din struktur. När ett problem dyker upp agerar du och försöker komma fram till en lösning så fort som möjligt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Kontaktperson och ansökan
I denna rekrytering samarbetar Crem International med Jefferson Wells, ManpowerGroup. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig Rekryteringskonsult på Jefferson Wells, Carina Riström,
carina.ristrom@jeffersonwells.se.
Observera att vi inte kan och får ta emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med CV och personligt brev på vår hemsida.
Om Crem International
Crem International tillverkar och marknadsför kaffemaskiner för OCS och Horeca. Med ett branschledande sortiment säljs våra produkter via återförsäljare på den globala marknaden i mer än 90 länder. Crem Internationals produktionsanläggningar och försäljningskontor finns i Sverige, Kina, Spanien, England och Tyskland.
Vår ambition är att vi ska vara bäst i klass då det gäller leveranssäkerhet och produkter.
Hos oss erbjuds du en självständig och varierande roll i ett expanderande företag. Det finns mycket goda utvecklingsmöjligheter för den som presterar och har viljan. Vi har skapat en organisation som bygger på delaktighet och transparens. Vi tycker att vår arbetsplats är fantastisk och jobbar varje dag för att göra den ännu lite bättre för våra medarbetare!
Läs gärna mer om oss på:
https://www.crem.coffee/Company Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7d18d15d-417a-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Crem International
Jobbnummer 7277622
Observera att sista ansökningsdag har passerat.