Customer Support & Fraud agent

Zimpler AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Zimpler AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Hej! Just nu letar vi efter en Customer support & fraud agent som älskar kommunikation och som tillsammans med kunden vill skapa den absolut bästa kundupplevelsen.

Vi är Zimpler! Ett svenskt fin-tech bolag som jobbar för att förenkla betalningar online. Vår vision är "to provide the best payment experience in Europe, giving consumers control over their spending".

Jag heter Mariana och ansvarar för ett härligt gäng som arbetar ifrån olika platser i Sverige. För mig är kommunikation viktigt. Att utifrån våra mål och visioner själv kunna ta egna beslut och kommunicera det på ett hjälpsamt, sympatiskt sätt är något som jag tycker är viktigt i ett modernt företag. Jag älskar att få nya "aha" upplevelser och att tillsammans komma fram till nya och roliga lösningar.

Är detta för dig?
Du tilltalas att hjälpa kunder som hör av sig till oss via telefon, mail eller FB. Du uppskattar även att arbeta med administrativa uppgifter som olika typer av registreringsarbete. Arbetet är självständigt med mycket kundkontakter och ditt ansvar är att aktivt lyssna på kunden och sedan på ett sympatiskt, förtroendeingivande och hjälpsamt sätt kommunicera hur man använder vår produkt på det absolut bästa sätt. Då det är mycket som händer och många system man behöver bemästra ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete inom kundservice eller support. Du behöver ha hög datorkunskap. Med det menas att du har arbetat med så pass många applikationer så du snabbt kan förstå hur liknande program fungerar. Att har arbetat med en mailklient och en chattklient är minimum.

Jag:
• Är positiv och ser glaset halvfullt!
• Tänker utifrån kundens behov
• Gillar att ha koll på läget och arbeta strukturerat
• Skriver och talar svenska obehindrat

• Du är positiv och ser glaset halvfullt!
• Tänker utifrån kundens behov
• Gillar att ha koll på läget och arbeta strukturerat
• Älskar att kunna hjälpa till och göra andra nöjda
• Talar och skriva obehindrat svenska

Zimpler är ett svenskt fintechbolag som startades 2012 i Stockholm och Göteborg. Målet har alltid varit att göra mobila betalningar enklare och att vara ett riktigt schysst företag. Idag är Zimplers huvudprodukt en modern, mobil plånbok som ger användaren kontroll över sin konsumtion genom spending limits, nudging och beteendevetenskap.

Zimpler har kontor i Stockholm, Göteborg och Haparanda. Produkten kan användas i Sverige, Finland och Tysklandoch det finns en ambition att gå in i flera europeiska marknader. Vi har idag över 112 000 användare som kan göra och få koll på sina betalningar genom vår mobila plånbok.

Publiceringsdatum
2019-01-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-10
Ange följande referens när du ansöker: Customer support & fraud - Swe
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Zimpler AB

Adress
Zimpler AB
Döbelnsgatan 12
11358 Stockholm

Kontorsadress
Döbelnsgatan 12

Jobbnummer
4546830

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Zimpler AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Zimpler AB: