Customer Support Agent till Aspia

Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-03-01


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta på en teknisk support och har ett intresse för ekonomi. I rollen som Customer Support Agent kommer du ge stöd till kundanvändare och interna medarbetare som arbetar i Aspias affärssystem och dess integrerade undersystem.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker, för Aspias räkning, dig som vill arbeta i en teknisk support på ett växande bolag inom redovisning, lön och skatt. Bolaget arbetar i ett egenutvecklat affärssystem som kunder och interna medarbetare använder. Rollen innefattar hantering av inkommande ärenden via telefon och mejl, med fokus på handläggning, felsökning och navigering vid användarproblem.

Vi söker dig som kan börja omgående där uppdraget initialt sträcker sig sex månader men där målet med uppdraget är att det efter sex månader ska övergå till en fastanställning hos Aspia. Du kommer att utgå från Aspias kontor på St: Eriksplan där du förväntas arbeta på plats fem dagar i veckan.

Du erbjuds
• Ett långsiktig uppdrag där målet är fastanställning hos Aspia
• Ett sammansvetsat team med en välkomnande och inkluderande kultur samt en engagerad Team Leader
• Breddad kompetens inom kundsupport, ärendehantering, IT och ekonomi
• En engagerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2025-03-01

Dina arbetsuppgifter
• Hantering av ärenden via mejl och telefon
• First point of contact för kundanvändare och interna medarbetare vid felsökning av tekniska problem i Aspias affärssystem och dess integrerade undersystem
• Upprätthålla ett samarbete med systemtekniker, förvaltare samt tredjepartleverantörer
• Bidra till förbättring och utveckling av processer och rutiner

VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet inom kundsupport och/eller administration
• Har god system- och datorvana
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Det är meriterande om du har
• Kunskap och/eller erfarenhet inom ekonomi och/eller IT
• Tidigare erfarenhet inom redovisnings- och/eller affärssystem

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och din potential i rollen. Därför ser vi att du besitter nedan personliga egenskaper:
• Serviceinriktad
• Lösnings- och kvalitetsinriktad
• Kommunikativ
• Ansvarstagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du veta mer om Aspia? Klicka här!

Varaktighet, arbetstid, etc.
Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15110781".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
9195737

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: