Customer Support Agent

Smart Payments Nordic AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-09-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support Agent" (publicerad 2016-09-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Smart Payments Nordic AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Zimpler är en svensk mobil betaltjänst utvecklad för tjänster och onlinespel. Zimpler sätter en ny standard för den mobila betalupplevelsen, med trygga verktyg som ger användaren kontroll över sina utgifter.

Customer Support Agent Zimpler är ett ledande företag inom fintech som sätter en ny standard för mobila betalningar inom den internationella iGamingindustrin. Bolaget bildades 2012 och lanserade sin första version av betallösningen 2013. Zimpler är idag ett av de snabbaste växande IT-företagen i Sverige med en omsättningstillväxt 2015 på 200 %. Bakom bolaget står en rad entreprenörer med mångårig erfarenhet från både fintech- och iGamingindustrierna i Sverige och världen. Zimpler står under tillsyn av Finansinspektionen och har ett 200-tal speloperatörer runtom i världen knutna till sig. Idag består Zimpler av 24 anställda med kontor i Stockholm och Göteborg. Företagskulturen präglas av att sätta spelaren i fokus samt passion för entreprenörskap. Bolaget är välfinansierat, i en stark tillväxtfas och står just nu inför en internationell expansion. Nu söker vi medarbetare till vårt customer support team! Varför du ska söka till Zimpler Vi är ett ungt team om 24 personer med varierande bakgrund, som alla delar visionen att förenkla mobila betalningar. Vi värdesätter nytänkande och fokus och letar därför efter kundservicepersonal med dessa egenskaper. Hos Zimpler blir du inte bara en i teamet utan en i Zimpler-familjen. Vad vi söker Du är driven, social och energirik. Vi vill att du har erfarenhet från kundservice och då helst från betal- eller onlinebranschen. Du bör även kunna: . Tala och skriva obehindrat på svenska, finska och engelska . Tycka om att arbeta i team och vara serviceinriktad . Tänka användarmässigt utifrån kundens behov och preferenser . Tycka om att ta ansvar och trivas i en miljö med högt i tak . Kunna arbeta kvällar, helger och röda dagar . Ha tillgång till en dator Dina uppgifter Som kundservicepersonal hjälper och besvarar du de frågor kring betalningar, på svenska och finska, som uppkommer i sedvanlig kundservice. Detta sker över telefon och e-mail.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
Timbaserd tjänst ca 10-20 timmar per vecka Tillträde
Så fort som möjligt

Publiceringsdatum
2016-09-08

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Lön 125 kr/tim

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-30
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@zimpler.com

Kontakt
Customer Support & Fraud Manager
Rebecca Hansson
0775161740

Företag
Smart Payments Nordic AB

Adress
Smart Payments Nordic AB
11139 STOCKHOLM

Kontorsadress
Regeringsgatan 111

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0775-161740
E-postadress: jobb@zimpler.com

Jobbnummer
3037783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Smart Payments Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Smart Payments Nordic AB: