Customer Success Manager till Infobric Field

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2022-06-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager till Infobric Field" (publicerad 2022-08-15) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-06-30

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric.

Om företaget
Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag med 9 affärsområden på en internationell marknad. Infobrics mission är att genom deras tjänster skapa socialt hållbara och resurseffektiva arbetsplatser som gör jobbet säkrare och enklare. Infobric grundades 2004 och är en ledande leverantör av mjukvara för bygg-, service- och anläggningsbranschen. Affärsområdet Infobric Field var tidigare företaget BuildSafe, en prisbelönt startup som blev en del av Infobric i slutet på 2020 för att kunna skapa ännu bättre tjänster till en större marknad. Infobric Field tillhandahåller en KMA-plattform för att öka kontrollen och skapa säkrare arbetsplatser. Infobric Field är specialiserade inom KMA och mobila fältverktyg för byggbranschen, med fokus på att förenkla och effektivisera arbetet för byggprojekt genom stort fokus på användarvänliga verktyg och Customer Success.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Success Manager hos Infobric Field är ditt huvudsakliga ansvarsområde att se till att kunderna får ut det mesta av plattformen. Det betyder att du ansvarar för utbildning, implementering och vidareutveckling av kunderna i din portfölj. Primärt jobbar du mot Sverige, men stöttar också andra marknader som Storbritannien och Norge. Du har ett nära samarbete med säljavdelningen för att säkerställa onboarding för nya kunder samt att etablerade kunder har tillgång till de resurser, utbildning och stöd som behövs för att utveckla deras affär.

Parallellt med att hantera kunddialoger kommer du att vara ett stöd för användarna och deras projekt i att säkerställa nyttjande av produkten. Vidare ansvarar du för att tracka och analysera användardata, net promoter- och health scores för att identifiera lågt användande av plattformen. Slutligen är du kundens röst, där du identifierar faktorer för kundnöjdhet som du kommunicerar internt för att fortsatt driva produktutvecklingen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad eftergymnasial utbildning inom exempelvis ekonomi, industriell ekonomi eller ingenjör
• Tidigare arbetslivserfarenhet från en service- eller kundorienterad roll
• Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort

I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och det är därför viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. I den här rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det är i en sådan roll som du trivs bäst i. I rollen som Customer Success Manager pratar du dagligen med kunder och du räds inte för att ta första steget till ett samtal. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan formulera dig på ett sätt som gör att du får fram det du vill säga.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Mia Samuelsson
mia.samuelsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6789132

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: