Customer Success Manager till HomeMaker

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2020-03-05

Företaget
HomeMaker är en digital molntjänst för hantering av tillval, standardhöjning och eftermarknadsärenden vid nyproduktion & renovering av bostäder & kommersiella fastigheter. Företagets grundades som ett affärsområde under Brightlabs AB (2015) och har därefter växt i Sverige, Norge och Danmark. Under 2018 renodlades verksamheten och HomeMaker blev en egen legal entitet. De har idag över 60 kunder, allt från bostadsutvecklare, bostadsbolag och entreprenadbolag till inte mindre än 2 500 underentreprenörer. De har skapats 13 280 unika bostäder i HomeMaker och systemet har använts i över 670 fastighetsprojekt.


Dina arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager är ditt huvudsakliga ansvar att förvalta och säkerställa företagets samarbeten med befintliga kunder. Du kliver in i processen när avtalet är signerat och ansvarar för att implementera och starta upp projektet ute hos kund för att säkerställa att kunden använder produkten så effektivt som möjligt. I dina ansvarsområden ingår också att utveckla samarbeten med befintliga kunder vilket du gör genom att genomföra behovsanalyser och därefter driva merförsäljning. I rollen som Customer Success Manager arbetar du proaktivt i syfte att skapa värde för kunden och hjälpa kunden nå sina mål. I rollen samarbetar du nära företagets Account Executives och blir en del av ett team bestående av två andra Customer Success Executives. Slutligen ansvarar du även för att utvärdera arbetssätt och se över teamets KPI:er. Bolaget har ambitionen att öka antalet anställda inom avdelningen vilket innebär att det finns möjlighet för dig att ta dig an en ledande roll i framtiden.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet som Customer Success Manager eller liknande tjänst med stort ansvar för befintliga kunder
• Eftergymnasial utbildning är meriterande
• Stort intresse för digital transformation
• Kunskap inom Office-paketet
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

För att trivas i rollen brinner du för att skapa värde för våra kunder och vill arbeta med att utveckla våra kunder på strategisk nivå. Du besitter en god samarbetsförmåga och en social säkerhet då rollen innebär många kontaktytor, såväl internt och externt. Vidare är du målinriktad och drivs av att prestera på en hög nivå och du har lätt för att skapa och utveckla långsiktiga relationer. Du är prestigelös i den bemärkelsen att du kan tänka om och agera om det visar sig att din ursprungliga idé inte var optimal. Slutligen är du analytisk och besitter en god problemlösningsförmåga och har lätt för att snabbt finna alternativa lösningar på ett problem.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Success Manager, sälj, Account Manager, KAM, Key Account Manager,sales, B2B, heltid, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5134735

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: