Customer Success Manager Nordic
Adway AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adway AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Är du duktig på att inspirera och driva våra kunder till framgång? Brinner du för att jobba nära kund, bygga och stärka partnerskap och att alltid ligga steget före - för att kunna leverera bästa möjliga service? I så fall kan du vara helt rätt person till Adways Customer Success team!
Om Adway
Adway är ett scale-up bolag med huvudkontor i Göteborg, samt kontor i Stockholm, Polen och London. Just nu befinner vi oss i en tillväxtfas och letar efter fler ambitiösa och nyfikna personer som vill vara en del av vår spännande resa.
Adway är ett ledande HR-tech bolag inom automated recruitment marketing som hjälper rekryterare att faktiskt får prata med de talangerna de letar efter. Med hjälp av vår mjukvara Adway Connect automatiserar vi våra kunders jobbannonser på sociala medier. Genom att sätta target på rätt målgrupp kan vi attrahera aktiva men även passiva talanger, öppna för nya jobbmöjligheter.
Jag är intresserad! Vad gör en Customer Success Manager hos er?
Hos Adway innebär Customer Success att ständigt föra våra kunder mot deras önskade resultat. Du kommer ingå i vårat CSM-team som idag består av tre briljanta personer. Du har ansvar över att arbeta nära våra kunder för att förstå deras behov, och se till att de får ut så mycket som möjligt av våra produkter. Ditt huvudfokus ligger såklart även på att bygga och stärka våra kundrelationer.
Hur ser en vanlig arbetsvecka ut?
• Du bygger och stärker relationer genom att hålla dig nära våra kunder.
• Du hanterar 20-30 kunder och hjälper dem att uppnå deras önskade resultat genom hela kundlivcykeln.
• Planera och genomföra framgångsrika introduktionssessions samt driva utbildningar och inspirationssessions för att öka kundens förståelse för våra produkter och för digital markandsföring och annonsering i sociala medier.
• Proaktivt arbeta med att öka kundengagemanget i våra produkter samt att dagligen övervaka deras annonseringar och se till att allt går som det ska.
• Du kommer att samarbeta med flera olika Adway-team för att anpassa rätt resurser för att lösa kunders behov och förfrågningar.
Det här låter som helt rätt roll för mig! Vad vill ni att jag ska ha för erfarenhet?
Vi letar efter dig som enkelt förstår kundernas behov och som har erfarenhet av och upplevt kraften i goda kundrelationer. Du är passionerad, initiativtagande och att göra det där lilla extra kommer genuint för dig. Att lösa problem motiverar dig och du är van vid agtt vända en knepig situation till något positivt. Du är inte rädd för att utmana nuvarande tankesätt och tycker om att testa nya saker som genererar affärsresultat.
Våran wish-list:
• Minst ett års erfarenhet av Customer Success, kundsupport eller kundvård.
• Du drivs av att utveckla företag baserat på ett kvalitativt, konsultativt och lösningsorienterat förhållningssätt.
• Du är en do'er som gärna kavlar upp ärmarna för kunders skull!
• Du är duktig på att arbeta proaktivt för att kunna bemöta och hjälpa kunders frågor och förväntningar.
• Utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och engelska.
• Erfarenhet från bolag inom digital marknadsföring eller media är meriterande.
Varför ska jag börja på Adway?
Du kommer att bli en del av vår lila familj som vet att utan den passion, innovation och entusiasm som våra anställda lägger ner på sitt arbete varje dag, skulle vi inte vara där vi är idag. Vi växer snabbt och det hade inte varit möjligt utan våra fantastiska människor som ser värdet vår produkt ger våra kunder. Du kommer att vara en del av en kultur där vi ständigt utmanar oss själva att bli bättre, delar vår kunskap och passion med varandra samt visar hjärta i allt vi gör
Detta är bara början på vår resa; vår vision är att vara den ledande HR-Tech-leverantören inom digital talanganskaffning för storbolag och rekryteringsbyråer runt om i världen.
Dessutom får du:
• Bli en del av ett snabbväxande ScaleUp-bolag med korta beslutsvägar.
• Arbeta med en unik produkt som genererar stort värde för våra kunder.
• Ett modernt kontor i centrala Stockholm med gratis snacks och drycker.
• Kunniga ledare med lång erfarenhet av att bygga framgångsrika företag.
• Roliga kollegor som älskar att hitta på saker både på och utanför arbetstid. After-Works, Quiz, resor och besök på våra kontor i Stockholm, Polen och London.
Vi behöver fler talanger och passionerade människor som hjälper oss att nå dit.
Är du redo för utmaningen? Eller har du en vän, klasskamrateller kollega som matchar beskrivningen ovan?
Dela eller ansök själv till tjänsten och hjälp oss att förändra framtiden för talanganskaffning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-03-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdway AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adway AB (org.nr 559126-9286),
https://adway.ai/en/career/ Arbetsplats Adway
Kontakt Julia Gullbrandsson
julia.gullbrandsson@adway.ai +46738022814 Jobbnummer 6432265
Observera att sista ansökningsdag har passerat.