Customer Success Manager hos Smartvatten AB
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en person som brinner för service och supporta kunder såväl som att samarbeta med kollegor? Ser du dig själv som en självgående och strukturerad person som gillar att ta egna initiativ? Vill du tillhöra ett snabbt växande bolag med många utvecklingsmöjligheter? Läs mer om tjänsten!
Publiceringsdatum2022-02-03Om tjänstenRollen som Customer Success Manager är en hybrid tjänst där du kommer dels ansvara för att supportera B2B-kunder att komma igång och få den bästa upplevelsen efter köp av övervakningsutrustning för vatten, dels utföra installationer på kundens fastigheter. Du kommer att resa till olika orter för att utföra installationerna. Tjänsten innebär både interna och externa kontaktytor, med mycket kundkontakt via mail, telefon samt träffa kunder.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
• underhålla och säkerställa en smidig kundupplevelse
• resa till kundens fastigheter på olika orter
• utföra installationer av vattenövervakningsutrustning för vatten
• hantera felanmälan
Du tillhör teamet Customer Success Manager teamet och har möjlighet att utgå från kontoret i Stockholm eller hemmakontor med tillgång till tjänstebil.
Om dig
För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har arbetat med kundservice/fastighetsservice eller liknande. Har du dessutom ett intresse för hållbarhet och miljöfrågor är det ett plus men inte ett måste. Ingen avancerad teknisk kunskap krävs för installationsprocessen, eftersom utrustningen är designad att enkelt fästas ovanpå huvudmätaren utan några verktyg. Du besitter en stark serviceådra och innehar en positiv inställning till både ditt arbete och din omgivning. Det är av relevans att vara strukturerad, initiativtagande och lösningsorienterad. Du har goda kunskaper och känner dig trygg att kommunicera både på svenska och engelska. För att tjänsten ska vara rätt för dig behöver du vara viljestark med hög social kompetens.
Viktigt för tjänsten:
• tidigare erfarenhet med kundservice/fastighetsservice
• att du är serviceminded, strukturerad och kommunikativ
• god datorvana
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Är du intresserad?
Om du tycker tjänsten är spännande är du välkommen att skicka in din ansökan med ett CV och personligt brev. Rekryteringsprocessen sker löpande under ansökningstiden vilket innebär att processen avslutas när tjänsten blivit tillsatt. I denna rekrytering samarbetar företaget med Adecco och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult, Sheyda Ali via 076-941 27 17 eller
sheyda.ali@adecco.se.
Om Smartvatten
Smartvatten är ett snabbt växande företag inom vattenhanteringstjänster med +40 heltidsanställda och verksamhet som expanderar över Finland, Tyskland, Sverige, BENELUX och USA. Vår fjärrövervakningstjänst Smartvatten hjälper redan över 7000 fastighetsägare att sluta spola ner pengar i avloppet och fånga upp VVS-läckor innan det är för sent.
Sökord
Customer Success Manager, Kundservice, Fastighetsservice, Fastighetsskötare, Kundsupport, Miljö, Vatten, Smartvatten, vattenövervakningssytem, VVS
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAdecco Sweden AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-36905".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 6306735
Observera att sista ansökningsdag har passerat.