Customer Success Manager
Insales i Göteborg AB / Försäljningsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Insales i Göteborg AB i Göteborg,
Örebro,
Stockholm eller i
hela Sverige Insales AB söker för kunds räkning inom telekom en Customer Success Manager. Du kommer att vara placerad på Insales helt nya kontor på Tillgängligheten 3 i Göteborg. Insales firar 10 år och firar detta med en jättesatsning på sin personal. Kontoret är därför skräddarsytt för Insales verksamhet och samtliga anställda arbetar fritt med helt mobila arbetsstationer. Då Insales även har kontor i Stockholm och Örebro förekommer det en del resor vid behov. Insales ledord är mobilitet, flexibilitet och målmedvetenhet. I din roll som Customer Success Manager arbetar du tätt tillsammans med ditt Customer Service Team och ditt Backoffice Team. Dessa arbetar med muntlig och skriftlig kundkontakt och uppdaterar våra kunders CRM-system med nödvändiga data. Utöver detta hanterar ni allt administrativt arbete gällande uppdragsgivarnas slutkunder. Du planerar det löpande arbetet och ser till att återkommande arbetsuppgifter utförs enligt uppsatta mål. Du kommer att ingå i bolagets ledningsgrupp tillsammans med VD och försäljningsansvariga. Du ansvarar för kundnöjdheten och du kommer därför att utbilda dina medarbetare löpande för att effektivisera era arbetsprocesser.Vi söker dig med gedigen erfarenhet av kundservice som nu är redo att ta nästa kliv i karriären.Erfarenhet av personalansvar är inget krav men ses som meriterande.Som person är du social, strukturerad och självgående. Du motiveras av att arbeta efter utsatta mål och har en hög arbetsmoral. Lön enligt överenskommelse.Tillträde tidigast 1/6-2019.
Publiceringsdatum2019-04-15Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-31
FöretagINSALES I GÖTEBORG AB
KontorsadressFörsta Långgatan 22
Jobbnummer 4734421
Observera att sista ansökningsdag har passerat.