Customer Success Manager
Talent & Partner AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
2022-05-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager" (publicerad 2022-06-02) ⬅️
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Talent & Partner AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Tyresö,
Täby eller i
hela Sverige Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?
Vår kund Strossle söker en Customer Success Manager
Om bolaget
Strossle är ett snabbväxande mediatech-företag som finns i 10 länder runt om i Europa. Vårt mål är att hjälpa publicister och annonsörer att visa rätt innehåll, för rätt målgrupp, vid rätt tidpunkt. Vi är pionjärer inom native-annonsering och content marketing. I mars 2022 vann vår plattform priset "Best Native Advertising Platform" av Native Advertising Institute.
Under 2021 blev vi uppköpta av det holländska företaget Azerion. Azerion är en ledande digital underhållnings- och mediaplattform med 26 kontor världen över och fler än 1200 anställda. Sedan förra året ingår även svenska KeyMobile och Delta Projects i Azerion familjen. De svenska bolagen sitter idag samlade på ett trevligt kontor på Östermalm i Stockholm. Strossle befinner sig i en förändringsfas och det finns stora möjligheter att utveckla sin egen roll inom företaget.
Publiceringsdatum2022-05-13Dina egenskaperVi söker dig som har några års erfarenhet inom media eller ad tech. För att trivas i den här rollen behöver du vara kontaktskapande, noggrann, serviceinriktad och ha en grundläggande teknisk förståelse. Vi tror också att du är engagerad och lyhörd inför våra kunders behov och önskemål. Det allra viktigaste är dock att du har driv och vilja att lära dig.
Meriterande
Tidigare erfarenhet av att arbeta i någon annonsplattform
Tidigare erfarenhet av kundservice
Bakgrund inom Campaign Management/AdOps
Relevant högskole- eller universitetsutbildning
Vana att presentera eller att hålla i utbildningar
Bra på att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska
Dina arbetsuppgifterBoka in och genomföra demos
Presentera Strossles produktutbud för nya och existerande kunder
Följa upp och optimera annonskampanjer för att våra kunder ska nå bästa möjliga resultat
Stötta kunder i Strossles self-service verktyg
Öka intäkter och antalet användare i Strossles annonsplattform
Ta hand om inkommande lead
Villkor och förmåner
Arbetsort: Stockholm (Vi arbetar enligt en hydbridmodell
Anställning: Fast heltidstjänst med sex månaders provanställning
Marknadsmässig lön och tjänstepension
Teambonus
Regelbundna interna evenemang
Så ansöker duTalent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag via länken eller på
work@talentpartner.seSe gärna också alla våra lediga roller inom medielandskapet på
https://talentpartner.se/sok-jobb/Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTalent & Partner AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "talentpartner572".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Talent & Partner AB (org.nr 556881-1763),
http://talentpartner.se Jobbnummer 6644463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.