Customer Success Manager

Talent & Partner AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
2022-05-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Manager" (publicerad 2022-06-02) ⬅️


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Talent & Partner AB i Stockholm, Solna, Huddinge, Tyresö, Täby eller i hela Sverige

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det?

Vår kund Strossle söker en Customer Success Manager

Om bolaget

Strossle är ett snabbväxande mediatech-företag som finns i 10 länder runt om i Europa. Vårt mål är att hjälpa publicister och annonsörer att visa rätt innehåll, för rätt målgrupp, vid rätt tidpunkt. Vi är pionjärer inom native-annonsering och content marketing. I mars 2022 vann vår plattform priset "Best Native Advertising Platform" av Native Advertising Institute.

Under 2021 blev vi uppköpta av det holländska företaget Azerion. Azerion är en ledande digital underhållnings- och mediaplattform med 26 kontor världen över och fler än 1200 anställda. Sedan förra året ingår även svenska KeyMobile och Delta Projects i Azerion familjen. De svenska bolagen sitter idag samlade på ett trevligt kontor på Östermalm i Stockholm. Strossle befinner sig i en förändringsfas och det finns stora möjligheter att utveckla sin egen roll inom företaget.

Publiceringsdatum
2022-05-13

Dina egenskaper
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom media eller ad tech. För att trivas i den här rollen behöver du vara kontaktskapande, noggrann, serviceinriktad och ha en grundläggande teknisk förståelse. Vi tror också att du är engagerad och lyhörd inför våra kunders behov och önskemål. Det allra viktigaste är dock att du har driv och vilja att lära dig.

Meriterande

Tidigare erfarenhet av att arbeta i någon annonsplattform

Tidigare erfarenhet av kundservice

Bakgrund inom Campaign Management/AdOps

Relevant högskole- eller universitetsutbildning

Vana att presentera eller att hålla i utbildningar

Bra på att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska

Dina arbetsuppgifter
Boka in och genomföra demos

Presentera Strossles produktutbud för nya och existerande kunder

Följa upp och optimera annonskampanjer för att våra kunder ska nå bästa möjliga resultat

Stötta kunder i Strossles self-service verktyg

Öka intäkter och antalet användare i Strossles annonsplattform

Ta hand om inkommande lead

Villkor och förmåner

Arbetsort: Stockholm (Vi arbetar enligt en hydbridmodell

Anställning: Fast heltidstjänst med sex månaders provanställning

Marknadsmässig lön och tjänstepension

Teambonus

Regelbundna interna evenemang

Så ansöker du
Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag via länken eller på work@talentpartner.se

Se gärna också alla våra lediga roller inom medielandskapet på https://talentpartner.se/sok-jobb/

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Talent & Partner AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "talentpartner572".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Talent & Partner AB (org.nr 556881-1763), http://talentpartner.se

Jobbnummer
6644463

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Talent & Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Talent & Partner AB: