Customer Success and Support Agent till Kwick Expense

Sprio AB / Kundservicejobb / Stockholm
2025-05-23


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sprio AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Kwick Expense är ett innovativt scale-up bolag i stark tillväxtfas. Vi söker nu dig som vill växa i en bred och dynamisk roll inom Customer Succes & Support Agent - där ansvar och personlig utveckling står i centrum.
På uppdrag av Kwick Expense söker vi nu en Customer Success and Support Agent. Du kommer att arbeta med en av Nordens mest lovande fintech-tjänster inom digital kvittohantering. Hos Kwick Expense blir du en viktig del av ett litet, dedikerat team i en organisation med högt i tak och korta beslutsvägar.
Om tjänstenI rollen som Customer Success and Support Agent blir du ansiktet utåt mot Kwick Expense kunder, från onboarding till dagligt stöd och vidareutveckling. Du kommer att ha en bred och varierad roll där du ansvarar för att ta över kundrelationen från start, guida dem genom uppstart och löpande säkerställa att de får ut det mesta av Kwick Expense tjänst.
Rollen är tekniskt orienterad och innebär även att felsöka vid problem, ibland i samarbete med deras techteam eller externa partners. Du kommer att arbeta i Intercom och deras egen plattform, där du kommunicerar med användare och förbättrar kundupplevelsen. Hos Kwick Expense får du en unik möjlighet att växa med bolaget.
Utöver supportansvar kommer du även att: Skapa och uppdatera utbildningsmaterial, hjälpartiklar och interna dokument
Vara med och testa nya funktioner i appen, samt vidarebefordra feedback från kunder till utvecklingsteamet
Ansvara för viss administration, såsom faktureringsunderlag till ekonomi
Hålla utbildningar i tjänsten för kund
Bidra till deras produktutveckling genom insikter från kunder
Din profil
Vi söker dig som har ett naturligt driv, är lösningsorienterad och gillar teknik. Du har en god förståelse för system och har erfarenhet av att arbeta med människor i någon form av koordinerande eller kundnära roll. Du behöver inte vara tekniker, men du är inte rädd för att dyka ner i detaljer eller felsöka i system.
Du har:

Någon form av yrkeserfarenhet där du haft dialog med andra, internt eller externt
Arbetat i olika system eller haft ett tekniskt stödjande uppdrag
En god struktur och förmåga att organisera ditt eget arbete
Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande med erfarenhet från Saas, tech eller komplex kundsupport
Förståelse för ekonomiska processer

Vi tror att du är nyfiken och gillar att förstå varför saker fungerar som de gör. Du är inte rädd för att säga "jag förstår inte" och vågar fråga tills du har hela bilden.
Om Kwick Expense Kwick Expense förenklar vardagen för företag genom digital kvittohantering i realtid. De samarbetar nära med Nordea och deras tjänst används av allt från enmansbolag till stora koncerner. Bolaget har vuxit från startup till scale-up på kort tid. Hos Kwick Expense får du en chans att påverka, utvecklas och bygga något på riktigt. Vi letar särskilt efter dig som vill vara med på en längre resa och forma framtiden tillsammans med dom. Du anställd direkt hos Kwick Expense. Vi intervjuar löpande - skicka in din ansökan redan idag! Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Sprio AB (org.nr 559070-1800)

Arbetsplats
Sprio

Kontakt
Johanna Olson
johanna.olson@sprio.se

Jobbnummer
9356386

Prenumerera på jobb från Sprio AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sprio AB: