Customer Success - Nordiska marknaden

We Quest AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos We Quest AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

OM FÖRETAGET

Bolaget är som Tinder för företag, men utan svepande och jobbiga raggningsrepliker. De arrangerar virtuella nätverksevent där de kopplar samman topp beslutsfattare med innovativa företag för att se om de kan arbeta tillsammans med affärsutmaningar. Allt detta sker i bolagets virtuella plattform, där deras deltagare kan njuta av inspirerande huvudtalare och delta i gruppdiskussioner. De har kontor över hela världen och verkar i Europa och Asien.

Med 130+ (virtuella) evenemang årligen över hela Europa är de marknadsledande inom B2B-nätverkstjänster. Deras 200 anställda tar hand om varje steg på vägen till ett framgångsrikt evenemang: från att kurera relevant innehåll till att utföra kundupplevelser i världsklass.

We are proud of our energetic and positive culture centered around four core values:

Passion for Customers, Clarity & Responsibility, Embracing the New and Winning Together."

OM ROLLEN

Customer Success Managers är rösten för kunderna inom företaget. De strävar dagligen efter att svara på en enkel fråga: Hur kan vi skapa värde för våra kunder? Denna roll är den främsta kontaktpunkten för bolagets kunder efter den första försäljningen. Målet är att maximera värdet som kunden kan samla på sig genom att delta i våra högkvalitativa evenemang som endast är för inbjudna. Rollen är en del av företagets säljorganisation och de ser varje kundinteraktion som en möjlighet att behålla kunder och öka försäljningen.

Du kommer alltså att besvara inkommande samtal och mail och ha hand om kundvårdnaden.

• Kommunicera vårt eventkoncept till kunderna och illustrera värdet som skapas genom att använda våra tjänster.

• Se till att våra kunder får ut det mesta av våra evenemang, genom skräddarsydd coachning och förberedelser.

• Bygga personliga relationer med kunder genom olika kanaler (ansikte mot ansikte, sociala medier, evenemangsgenomförande, telefon, e-post och naturligtvis under våra evenemangsdagar!)

• Hantera kundernas förväntningar och samla in feedback för att garantera den bästa kundupplevelsen.

• Samarbeta nära med försäljningschefer för att öka kundens livstidsvärde (korsförsäljning, merförsäljning, portföljförsäljning)

• Samarbeta nära med våra produktchefer för att se till att vi levererar kvalitativa evenemang, tillsammans vara affärsmatchare och nå resultat

VEM SÖKER VI

• Cirka 1 till 2 års relevant arbetslivserfarenhet inom relationshantering, kontohantering eller annan kundnära roll, helst i en B2B-miljö.

• Genuin "kan-göra"-attityd och suveräna kundtjänstfärdigheter i telefon och ansikte mot ansikte.

• Kandidatexamen inom relevant område.

• Flytande i svenska och engelska

VAD ERBJUDER VI

Vi är internationella - Våra evenemang äger rum över hela Europa så att du dagligen får arbeta med internationella kollegor.

Vi investerar i människor - Efter en omfattande onboarding process som drivs av erfarna utbildare ger vi dig kontinuerlig utbildning och självutvecklingsmöjligheter, till exempel i vår Säljakademi.

Vi älskar våra lag - Efter pandemin ser vi fram emot våra lagaktiviteter som tävlingsdagar, fredagsbarer och lagfrukostar.

Vi växer, och det kan du också - SE-verksamheten har uppnått konstant tillväxt de senaste åren, vilket ger våra medarbetare möjlighet att snabbt ta på sig ytterligare ansvar och bli ledare.

Kompensationspaket med grundlön, en intressant bonusmodell och andra förmåner.

Ansökan & Lön
Jobbtyp: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Fastlön + Bonus
Kontakt: We Quest. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

We Quest startade 2016 i Stockholm och har haft en väldigt unik resa. Vår ambition sen start har varit att ta en ledande roll som rekryteringsleverantör till vår kunder där de kan förvänta sig top-service och skräddarsydda tjänster utifrån deras unika organisation. Sedan dess har vi tillsatt flera hundratals lyckade rekryteringar och skapat ett namn där vi beskrivs som en snabb, personlig och effektiv partner att arbeta med.
Vi hjälper företag att växa med mindre risk. Stärka sitt arbetsgivarvarumärke. Öka kandidatinflöde. Vi hjälper företag att ta kontroll över din rekryteringsprocess och nå ut till potentiella talanger.

Sökord:

KOD: Customer Success, B2B, Försäljning, Kundvårdnad, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-11-22

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
We Quest AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
We Quest AB (org.nr 559045-8047), http://wequest.se/

Arbetsplats
We Quest

Kontakt
Hoda Diana Hawazali
hoda@wequest.se
0704939991

Jobbnummer
6121352

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från We Quest AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos We Quest AB: