Customer Service Team Lead
Clevry Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clevry Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Din roll
Vi söker en Customer Service Teamlead för vår kunds räkning. I rollen kommer du ansvara för att leda teamet inom kundservice. Du coachar och säkerställer att ditt team håller högkvalitet service till kunderna. Du arbetar dessutom operativt med kundtjänst.
Uppdraget är ett konsultuppdrag på 6 månader med mycket goda chanser till förlängning. Du rapporterar till Kundservicechefen och de har sitt kontor beläget i Stockholm.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Leda teamet mot uppsatta mål
• Stödja teamet vid kundärenden
• Samarbeta med andra avdelningar för att effektivisera processerna
• Genomföra kvalitetskontroller för att säkerställa en hög servicekvalitet
• Arbeta operativt med kundtjänst
Publiceringsdatum2024-03-14ProfilVi söker dig som har flera års erfarenhet inom kundservice och meriterande ifall du haft en ledande roll. Du behärskar svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Vi ser även att du har god telefon- och datorvana då det är redskap du använder i ditt dagliga arbete.
Som person ser vi att du är stresstålig och gillar problemlösning. Du är lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga.
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46704629320. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (
https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clevry Sweden AB (org.nr 556723-0486),
https://www.clevry.com Arbetsplats Clevry
Kontakt Sofia Ioannidou
sofia.ioannidou@clevry.com +46704629320 Jobbnummer 8540683
Observera att sista ansökningsdag har passerat.