Customer Service Specialist

Svea Trafikutbildning AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svea Trafikutbildning AB i Stockholm, Uppsala, Västerås, Norrköping, Örebro eller i hela Sverige

Har du tagit körkort och slagits av tanken att detta borde kunna göras bättre? Trivs du att arbeta i en snabbföränderlig start-up-miljö och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och lösa problem? Bli en del av vårt team på huvudkontoret i Stockholm och var med att skapa framtidens körkortsutbildning.

Detta är en bred och utmanande roll inom kundservice för dig som vill växa tillsammans med bolaget som befinner sig i en expansionsfas. Du kommer att vara Trafiko's ansikte utåt och hjälpa kunder via telefon och mail. Du kommer även att vara med och sätta upp delar av kundtjänsten tillsammans med vår Operations Manager och en av bolagets grundare. Därefter kommer du att ansvara för kundtjänsten och att vidareutveckla den. Vi jobbar i systemet Zendesk.

Vi erbjuder marknadsmässig lön och riktigt bra förmåner med bland annat tjänstepension, friskvårdsbidrag, gratis frukostbuffé och bostadsförmån.

Publiceringsdatum
2021-11-02

Dina arbetsuppgifter
Några av dina arbetsuppgifter som Customer Service Specialist:

• Ge professionell hjälp till kunder via telefon och email. Detta kommer att vara på vardagar under arbetstid, ej kvällar eller helger.

• Skriva mallar, hjälpartiklar, svar på vanliga frågor och liknande för ett hjälpcenter.

• Vara med att innovera och utveckla kundtjänsten.

• Analysera kunders behov och feedback för att förbättra Trafiko's tjänst.

• Administrativa uppgifter kopplade till tjänsten.

Profil
Du är social och brinner för att hjälpa människor. Du är nyfiken och har en stark vilja att lära dig nya saker. Du jobbar strukturerat och gillar att lösa problem. Du ser långsiktigt på rollen och vill vara med på vår resa att förändra en hel bransch. Du trivs i en snabbt föränderlig miljö med högt tempo.

Kvalifikationer
• Flytande i svenska och förmåga att uttrycka dig professionellt i tal och i skrift.

• God kommunikationsförmåga i engelska och förmåga att uttrycka dig professionellt i tal och i skrift.

• Minst 1 års erfarenhet inom kundservice.

Meriterande

• Har jobbat i verktyget Zendesk.

• Har jobbat i startup-miljö.

• Har körkort.

Om företaget
Vi är ett av de mest snabbväxande ed-tech-företagen som innoverar och digitaliserar körkortsbranschen. Vi på Trafiko bygger en enklare och mer tillgänglig körkortsutbildning genom att tillhandahålla tjänster som ger körkortstagare den bästa möjliga upplevelsen. Vi hjälper över 35 000 körkortstagare årligen.

Vi erbjuder utvecklingsmöjligheter och en unik chans att vara med och forma en helt ny körkortsbransch. Vi har en lång och utmanande resa framför oss men tillsammans leder vi förändringen. Vi är drivna men alltid ödmjuka. Förvänta dig att ha roligt och utvecklas tillsammans med oss!

Övrig information

• Start: omgående, med hänsyn till uppsägningstid

• Omfattning: heltid

• Placering: huvudkontoret på Kungsgatan 64, Stockholm

Alla ansökningar sker via vår rekryteringssida: https://trafiko.teamtailor.com... (https://trafiko.teamtailor.com/jobs/1417843-customer-service-specialist).

Sök redan idag då behovet är omgående. Vi går igenom alla ansökningar löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Svea Trafikutbildning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Svea Trafikutbildning AB (org.nr 559069-5408), http://trafiko.se

Arbetsplats
Trafiko

Jobbnummer
6089393

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svea Trafikutbildning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svea Trafikutbildning AB: