Customer Service Developer till framgångsrika Stronger
Jbp Detalj- & Partihandel AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jbp Detalj- & Partihandel AB i Stockholm,
Botkyrka,
Uppsala,
Enköping,
Västerås eller i
hela Sverige Vi söker en person som har erfarenhet av utvecklingsprojekt inom Customer Service, brinner för kompetensutveckling och alltid sätter kunden i fokus. Vill du vara den som tillsammans med Stronger skapar en kundtjänst i toppklass är detta en projektroll för dig!
Om Stronger
Stronger är ett svenskt varumärke för aktiva tjejer och vi finns i över 120 länder. Vi hämtar inspiration till vår design från naturen och dess element som skapar energi och styrka, från insidan och ut. Genom en nära relation till våra kunder, har vi en ovärderlig blick och förståelse för produktens kvalitet och funktion - för att tillgodose alla tjejer på alla träningsnivåer
Publiceringsdatum2020-12-22Om tjänstenI projektrollen som Customer Service Developer ska du, tillsammans med teamet för kundtjänst, analysera och driva ett utvecklingsprojekt vars slutmål är kundservice av toppklass. Projektet ska resultera i högsta nivå av kundnöjdhet där varumärkesfokus och teknik ligger i framkant. I övrigt kommer nedan ingå i uppdraget;
• Analysera befintliga arbetsmetoder på Strongers kundtjänst och benchmarka mot framgångsrika företag som levererar kundtjänst i världsklass
• Fokusera på systemalternativ och automatiska flöden som löser återkommande frågor
• Baserat på analys skapa underlag för att implementera potentiellt nya system, kanaler och rutiner för att stärka kundupplevelsen
• Ta fram lösningar för lokalanpassning
• Genomföra kundundersökningar för att förstå befintlig varumärkesuppfattning
BakgrundFör att lyckas i rollen är du en kreativ doer som drivs av att få tänka utanför boxen och utmana normer. Du trivs som bäst när du får sätta kunden i fokus och samtidigt arbetar för att öka varumärkesupplevelsen. I övrigt tror vi att du har följande;
• Lång erfarenhet av att leda och utveckla arbete inom kundtjänst
• Erfarenhet av projektledning och e-handel
• Enkelt kan skifta mellan planering och utförande
• Gillar att sätta struktur och planering som är optimerat för anpassning
• God systemförståelse
Stronger erbjuder
Du ges möjligheten att med korta beslutsvägar vara med och påverka såväl ditt eget arbete som verksamhetens fortsatta utveckling framåt. Du ansluter till ett satsande bolag med duktiga, engagerade och drivna medarbetare där företagskulturen andas teamwork. Medarbetarna är Strongers viktigaste resurs och tillsammans värnar man om hög trivsel och arbetar aktivt för ett välkomnande och inkluderande arbetsklimat med tydlig vi-känsla.
Placering & start
Tjänsten är placerad på kontoret i Stockholm och tillträde är enligt överenskommelse.
Kontaktuppgifter för detta jobbHar du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på
info@ecommercerecruit.seSå ansöker duDå vi tillämpar löpande urvalsarbete uppmanar vi dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser fram emot din ansökan.
stronger #ehandel #customerservice #sportswear #ecommercerecruit #ecommerce
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJbp Detalj- & Partihandel AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jbp Detalj- & Partihandel AB (org.nr 556860-3152),
https://www.ecommercerecruit.se/ Arbetsplats E-commerce Recruit
Jobbnummer 5501713
Observera att sista ansökningsdag har passerat.