Customer Service Coordinator

Framtiden i Sverige AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Är du en fena på att
koordinera och administrera? Brinner du för att ge bästa service till dina
kunder? Sök tjänsten som Customer Service Coordinator!

Publiceringsdatum
2022-09-13

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Service
Coordinator är du kundernas första kontakt och den som hjälper till i alla
olika frågor. Du är kundens kontaktyta hos Stora Enso och ansvarar för att ta
emot orders och förfrågningar via mail och telefon samt att löpande ge
statusuppdateringar till kund gällande order och leverans. I rollen ingår även
ansvar för att uppdatera lagersaldo och lägga upp nya artiklar i systemet.
Du kommer att jobba i
ett team om 11 personer och som nyanställd får du en fadder att gå bredvid de
första veckorna.
I arbetsuppgifterna
ingår exempelvis:*Registrera kundorders
i affärssystem
• Övervaka status på
orders till leverans
• Registrera avvikelser
och ta in information från kund
• Registrera designförändringar
efter kundönskemål

I rollen som Customer Service Coordinator söker vi
dig som har:
• Gymnasieutbildning
• Svenska & Engelska
i tal & skrift
• Vana av något
affärssystem

Det är meriterande om
du har:*Utbildning inom
Logistik/Ekonomi
• Finska i tal &
skrift

Som person är du en
lagspelare som har lätt att samarbeta med andra avdelningar. Du är driven och
kan ta eget ansvar för att se till att jobbet blir gjort. Då du i rollen som
Customer Service Coordinator har mycket kundkontakt är det viktigt att du är
service minded och alltid strävar efter att ge kunden en positiv upplevelse.
Om Stora Enso
Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara
lösningar inom förpackningar, biomaterial, träkonstruktion och papper. Stora Enso i
Jönköping producerar konsumentförpackningar,
transportförpackningar, wellpappark och förpackningssystem.
Teamet för Customer Service består av 11 personer. Det finns
möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar per vecka.

Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering,
vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa
människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att
rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i
Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under
en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha
möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Stora Enso.


Anställningsvillkor
Startdatum:
Omgående
Placeringsort:
Jönköping
Omfattning:
Heltid, dagtid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning 40 Timmar

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Framtiden i Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_46856_JOB".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142), http://www.framtiden.com

Arbetsplats
Framtiden AB

Kontakt
Clara Albinsson
clara.a@framtiden.com

Jobbnummer
6975358

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: