Customer Service Coordinator
Framtiden i Sverige AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Är du en fena på att
koordinera och administrera? Brinner du för att ge bästa service till dina
kunder? Sök tjänsten som Customer Service Coordinator!
Publiceringsdatum2022-09-13Dina arbetsuppgifterSom Customer Service
Coordinator är du kundernas första kontakt och den som hjälper till i alla
olika frågor. Du är kundens kontaktyta hos Stora Enso och ansvarar för att ta
emot orders och förfrågningar via mail och telefon samt att löpande ge
statusuppdateringar till kund gällande order och leverans. I rollen ingår även
ansvar för att uppdatera lagersaldo och lägga upp nya artiklar i systemet.
Du kommer att jobba i
ett team om 11 personer och som nyanställd får du en fadder att gå bredvid de
första veckorna.
I arbetsuppgifterna
ingår exempelvis:*Registrera kundorders
i affärssystem
• Övervaka status på
orders till leverans
• Registrera avvikelser
och ta in information från kund
• Registrera designförändringar
efter kundönskemål
I rollen som Customer Service Coordinator söker vi
dig som har:
• Gymnasieutbildning
• Svenska & Engelska
i tal & skrift
• Vana av något
affärssystem
Det är meriterande om
du har:*Utbildning inom
Logistik/Ekonomi
• Finska i tal &
skrift
Som person är du en
lagspelare som har lätt att samarbeta med andra avdelningar. Du är driven och
kan ta eget ansvar för att se till att jobbet blir gjort. Då du i rollen som
Customer Service Coordinator har mycket kundkontakt är det viktigt att du är
service minded och alltid strävar efter att ge kunden en positiv upplevelse.
Om Stora Enso
Stora Enso är en ledande global leverantör av förnybara
lösningar inom förpackningar, biomaterial, träkonstruktion och papper. Stora Enso i
Jönköping producerar konsumentförpackningar,
transportförpackningar, wellpappark och förpackningssystem.
Teamet för Customer Service består av 11 personer. Det finns
möjlighet att arbeta hemifrån 2 dagar per vecka.
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering,
vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa
människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att
rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i
Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under
en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha
möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos Stora Enso.
AnställningsvillkorStartdatum:
Omgående
Placeringsort:
Jönköping
Omfattning:
Heltid, dagtid
ErsättningEnligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning 40 Timmar
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_46856_JOB".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142),
http://www.framtiden.com Arbetsplats Framtiden AB
Kontakt Clara Albinsson
clara.a@framtiden.com Jobbnummer 6975358
Observera att sista ansökningsdag har passerat.