Customer Manager till startupen Proxify
Proxify AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proxify AB i Stockholm I rollen som Customer Manager ansvarar du för kundsupport för vår svenska marknad, orderhantering samt ser till att pusslet går ihop i vår dagliga verksamhet. Huvuduppgifterna kommer att vara att ta hand om inkommande mail från kunder och att skicka ut de drygt 100 försändelser som dagligen postas ut till våra kunder. Som Customer Manager får du även hjälpa till med sysslor som att scanna kvitton, handla frukost och hålla i ordning på vårt kontor. Du kommer att arbeta kontorstider och börjar 08.30 på morgonen.
Vi ser gärna att du är examinerad från gymnasiet och är sugen på att få erfarenhet av att arbeta på kontor. Vi är ett start up med bra sammanhållning. Därför är det viktigt att vara prestigelös, noggrann, självgående och lättsam. Eftersom arbetet innebär en hel del kontakt med kund förutsätter vi att du talar och skriver svenska obehindrat och felfritt.
Proxify startade för två år sedan och fokuserar på digitalisering. Vi är idag fyra personer som arbetar från kontoret som är beläget på Östermalm, invid KTH. Dessutom har vi en handfull medarbetare som jobbar på deltid från andra länder. Vi har extremt kul ihop och ser fram emot en ny stjärna i teamet.
Publiceringsdatum2018-05-30Ersättning20 000 SEK / månad. Givetvis betald semester, glass etc.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-08
Ange följande referens när du ansöker: Customer Manager
KontaktLenia Malki
lenia.malki@proxify.seFöretagProxify AB
AdressProxify AB
Box 5175
10244 Stockholm
KontorsadressSköldungagatan 7
Jobbnummer 4177253
Observera att sista ansökningsdag har passerat.