Customer Experience Manager till Jönköping Energi
AB Effektiv Borås / Marknadsföringsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Effektiv Borås i Jönköping,
Ulricehamn,
Tidaholm,
Eksjö,
Falköping eller i
hela Sverige Vill du arbeta på en arbetsplats med en gemenskap som bara kan upplevas? Vill du jobba med kravställning och systemförvaltning kring digital kundhantering? Se hit, nu söker vi ytterligare en medarbetare till vårt team.
På Jönköping Energi är vi inne i en spännande omställning där vi vill utveckla och förbättra vår digitala kundupplevelse. Detta gör vi genom många olika initiativ och där spelar du och dina blivande kollegor en viktig del.
Om vår kund
Nu och i framtiden har vi vår bas i infrastruktur och produktion. Vi är en samhällsviktig verksamhet och en lokal aktör som drivs av att skapa effektiva och innovativa energi- och kommunikationslösningar till våra kunder för att bidra till ett hållbart samhälle. Medarbetarnas kompetens och lokalkännedom säkerställer leveranser och tjänster med hög kvalitet. Vi är och kan vara stolta över det vi tillsammans åstadkommer! Vår vision är En god kraft för ett gott samhälle.
Publiceringsdatum2022-04-06ArbetsuppgifterDu kommer ingå i vårt team som arbetar nära vår kundservice, försäljning och kommunikationsavdelning för att utveckla, stötta och driva utveckling i våra olika system. Vi ansvarar för vårt CRM-system, webbplats/e-handel, app, mina sidor och uppföljningsplattform (BI). En viktig del i din tjänst är att jobba nära Kundrelationers ledningsgrupp och stötta med uppföljning och analys av ansvarsområdets mål.
På dagarna kommer du att:
• samla in och omvandla behov till en kravspecifikation för en funktion på vår webbplats eller CRM-verktyg
• hjälpa en kollega att lära sig använda vårt CRM-verktyg på bästa sätt eller visa hur en annan kollega på bästa sätt uppdaterar vår webbplats
• sammanställa måluppföljning till Kundrelationers ledningsgrupp
• hålla ihop ett sprint-planeringsmöte med en systemleverantör
• ta en fika och kanske spåna på en kommande funktion i vår app
• testa en leverans av funktionalitet i något av våra system.
Vi jobbar tillsammans som team och det innebär att du kommer få bidra där det gör mest nytta för stunden. Tillsammans planerar och prioriterar vi dagligen för att nå våra mål. Vi jobbar både strategiskt och operativt.
ProfilDu är nyfiken och genuint intresserad av människor och utveckling. Vi hoppas att du har ett gott omdöme och har en förmåga att kunna förstå det svåra och hitta förslag på väg framåt. Samarbetsförmåga och förmåga att planera din egen tid är förutsättningar för att trivas i rollen. Personliga förmågor och egenskaper är viktiga för oss.
Vidare tror vi att du har relevant eftergymnasial utbildning och erfarenhet inom kravställning, verksamhetsutveckling och systemutveckling. Kanske är du en systemutvecklare eller marknadsförare som mer gått över mot projektledning och kravställning inom webb, CRM, appar och BI?
Vi tror att du har relevant erfarenheter inom:
• systemförvaltning inom antingen webbpublicering, appar eller CRM-system
• projektledning och förändringsarbete
• affärslogik och kundresor
• effektivisering/automatisering genom digitala system
• uppföljning av data genom visualiseringsverktyg
DETTA ERBJUDER VI DIG!
Du kommer till en arbetsplats med en gemenskap som bara kan upplevas. Vi har vunnit utmärkelsen "Excellent Arbetsgivare 2021", där vi ligger i topp i jämförelse med 300 andra företag och 30 andra energibolag. Hos oss får du goda anställningsvillkor, personalförmåner och möjligheter att utvecklas i en trygg men innovativ bransch. För oss är det viktigt att du får en bra introduktion och säkerhet samt kvalitet är våra prioriteringar i allt vi gör.
Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan snarast men absolut senast 25 april 2022.
I denna rekrytering samarbetar Jönköping Energi med Effektiv AB som är årets rekryteringsföretag i Sverige enligt branschen. För mer information kontakta ansvarig rekryteringskonsult Victoria Öberg,
victoria.oberg@effektiv.se, 0706-43 04 07.
För fackliga frågor kontakta Joakim Engdal, SEKO, på tel. 036-19 18 44, Daniel Faxe, Vision, på tel. 036-19 17 41 eller Agata Zietek, Sveriges Ingenjörer, på tel. 036-10 32 08.
Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras.
Inför varje rekrytering tar vi beslut om vilka rekryteringskanaler vi ska använda och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Om företagetEffektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.
Sökord
CRM, CEM, CXM, Digital marketing, marketing Communications, business to business, Customer experience, Kundupplevelse , E-commerce, BI, Social media marketing, Information technology, Retail, Computer software
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAB Effektiv Borås
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4186".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AB Effektiv Borås (org.nr 556944-7666),
http://effektiv.se/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Victoria Berglund Öberg
victoria.oberg@effektiv.se Jobbnummer 6514247
Observera att sista ansökningsdag har passerat.