Customer Experience Manager
NetOnNet AB / Kundservicejobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås,
Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping,
Varberg eller i
hela Sverige Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför att fler skall få hemelektronik i sin vardag genom att göra det så enkelt och billigt som möjligt. Det är utgångspunkten i allt och gör NetOnNet till det självklara valet.
NetOnNet består av ett gäng härliga, duktiga och inspirerande medarbetare vars stora passion är just hemelektronik. Våra medarbetare är vår viktigaste faktor och det är tillsammans som vi växer, både som företag och människor. Eftersom vi gillar vårt arbete ser vi därför till att ha roligt på arbetsplatsen och självklart har vi det tillsammans. Hos oss uppmuntrar vi till kreativitet, innovation och förändring. Vi vågar tänka nytt och testa oss fram, vi går helt enkelt vår egen väg. Genom att fortsätta gå vår egen väg utmanar vi branschen och skapar framgång.
Vill du vara med på vår framgångsresa?
Publiceringsdatum2021-06-22Om tjänstenSom Customer Experience Manager kommer du tillsammans med oss få vara med att bygga upp och utforma en helt ny roll med kundupplevelsn och kvalté i fokus. För det krävs att du är handlingskraftig, självgående och engagerad. För det är genom ditt engagemang som får med dig resten av organisationen på resan. Vi söker dig som helt enkelt vill vara med och ge våra kunder en kundupplevelse i världsklass!
Som Customer Experience Manager är du en del av vår Backofficeteam, på 11 medarbetare, som ingår i avdelningen Kund- och eftermarknad. Du stöttar hela avdelningen genom att öka kvalitén i våra olika arbetssätt med fokus på att skapa en kundupplevelse i världsklass. Du kommer även samverka med andra avdelningar i olika tvärfuntionella projekt.
Delar av arbetsuppgifterna
• Ha djup förståelse i kundupplevelsen och hur vi kommunicerar med kund via våra olika kontaktkanaler.
• Förbättra kvalitén gällande hur vi talar och skriver med kund samt vår kommunikation.
• Delaktig i utvecklingen av kundtjänst i tvärfuntionella projekt inom bolaget rörande kundupplevelsen och kommunikationen.
Vem är du?
Som Customer Experiance Manager är det viktigt att du brinner för kund och har kundupplevelsen i fokus. Som person är du drivande och självgående med mycket energi och tålamod för att kunna genomföra betydande förändringar. Det är även viktigt att du kan leda en förändring genom att vara inkluderande, modig och handlingskraftig för att tillsammans skapa bästa förutsättningar där vi har kunden i fokus.
Din kompetens
• Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Brinner för kundmötet och kundvård
• Kunskap inom kommunikation och konflikhantering
• Analytisk förmåga med erfarenhet av att sätta upp och analysera mätningar och insiktsarbete
• Erfarenhet av att ha arbetat med kundupplevelse, genomfört kunddriven förändring i företag gärna inom retail
• Analytisk förmåga med erfarenhet av att sätta upp och analysera mätningar och insiktsarbete
Våra värderingar
NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - Enkla, Ärliga, Nytänkande och Tillsammans - ledstjärnor i vardagen när det kommer till hur företagets medarbetare agerar, fattar beslut och tar sig an uppgifter. För NetOnNet är det viktigt att du känner igen dig i värdeorden, och kan applicera dem i ditt arbete.
NetOnNet strävar efter att ha en bred mångfald inom personalen, dels för att personalstyrkan ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.
Övrig information
Placering: Tjänsten är placerad på NetOnNets huvudkontor i Viared, Borås.
Tillträde: Enligt överenskommelse
Omfattning: 100%
Typ av anställning: Tillsvidare anställning med initial provanställning.
Ansökningstid: Sista ansökningsdag är den 25/7. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jennifer Ala-Katara, Kund & Eftermarknadschef, på Tjänsten är stationerad på NetOnNets huvudkontor i Borås, Viared.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Tillsvidare
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNetonnet AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Netonnet AB (org.nr 556520-4137)
Arbetsplats NetOnNet AB
Jobbnummer 5824326
Observera att sista ansökningsdag har passerat.