Customer Adviser till Team Invoice & Ledger
PayEx Sverige AB / Butikssäljarjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland,
Stockholm,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige PayEx gör det möjligt för våra kunder att betala och ta betalt, oavsett kanal eller betalsätt. Vi erbjuder dessutom effektiva finansierings- och fakturalösningar som med enkelhet anpassas efter våra kunder och deras kunders behov. Vi är idag ett helägt dotterbolag till Swedbank och har sedan starten i 1972 fokuserat på att hjälpa våra kunder med betalningar. PayEx drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda, det har vi alltid gjort och det kommer vi fortsätta att göra. Det är därför vi idag är en av Nordens främsta experter på betalningar.
Söker du en utmanande roll där du får möjligheten att utvecklas med oss på PayEx? Då är detta rollen för dig!
Vi söker en Customer Adviser till vårt team på PayEx, som hanterar några av våra största kunder. Din potential och vilja till att utvecklas är viktig för att du ska kunna vara framgångsrik i vårt team och för att vi ska kunna växa tillsammans.
Om jobbet Teamet består av 16 teammedlemmar fördelat på två grupper och en Team Manager. Vårt uppdrag är att leverera tjänsterna Faktura- och Reskontraservice, det innefattar hela faktureringsflödet för våra kunder inom teamet, från fakturering till hantering av betalningar.
Vi erbjuder dig möjligheter till att utvecklas professionellt inom finansbranschen och i ett team som drivs av öppenhet, ärlighet och utveckling. För oss är det viktigt att kunna balansera arbete och fritid och att leverera kvalitativa tjänster samtidigt som vi har roligt tillsammans.
För oss och för din egen framgång är det viktigt att du upplever att dina personliga värderingar avspeglas / kan levas ut inom PayEx värdegrund.
Några av dina arbetsuppgifter består i att; Ansvara tillsammans med din arbetsgrupp för inbetalningsflödet för teamets kunder och därmed hanteringen av betalningar
Ha daglig kontakt med slutkunder via telefon och mejl
Arbeta tätt tillsammans med dina kollegor i arbetsgruppen, teamet och inom enheten
Tillsammans med arbetsgruppen säkerställa att vi upprätthåller avtalad Service Level Agreement
Driva utvecklings- och förbättringsarbete inom arbetsgruppen enligt inarbetad metod, ständiga förbättringar
Vid behov och möjlighet delta och bidra till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen
Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Du har god förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl
Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga
Hög social kompetens och förmågan att kommunicera tydligt både skriftligt och muntligt på svenska är nödvändig för att vara framgångsrik inom rollen
Du har god förmåga att ta initiativ och trivs att arbeta med problemlösning
Du har förmågan att koordinera, strukturera, prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
God förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt på engelska
Du kanske sedan tidigare har med dig Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
God förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt på engelska
Om bolaget PayEx är ett dotterbolag till Swedbank med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten på Gotland 1972 driver vi utvecklingen inom vår bransch och är idag en av Nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering.
Vår vision Vår vision är att alla förr eller senare ska betala via PayEx. Det är en ambitiös vision som visar att vi har en stark tro på oss själva. Vi drivs av hög servicegrad, innovationskraft och entreprenörsanda. PayEx framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar.
Vi arbetar utifrån våra värdeord: Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Övrigt På instagram kan du via @payexpeople följa våra medarbetares vardag .
Ansökan Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Ansökningarna kommer att behandlas konfidentiellt och sista ansökningsdag är 2018-10-07.
Ta möjligheten att skicka in en ansökan till att bli en Customer Adviser i vårt team, Invoice & Ledger
Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare som föregås av 6 månaders provanställning
Publiceringsdatum2018-09-28ErsättningEnl. överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Sandgren +46 706331099
FöretagPayEx Sverige AB
AdressPayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby
KontorsadressS:t Hansplan 1
Jobbnummer 4373414
Observera att sista ansökningsdag har passerat.