Contract Support

Cbre Gws Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cbre Gws Sweden AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Vill du arbeta på ett internationellt företag i en roll med goda utvecklingsmöjligheter? Är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du är spindeln i nätet? Då är du rätt person för tjänsten som Contract Support! Sök redan idag då urvalet sker löpande.

CBRE fortsätter att växa och vi söker nu CBRE en Contract Support till våra internationella kunder med placering i Centrala Stockholm. Vi är ett sammansvetsat team, som jobbar tätt tillsammans för att erbjuda våra kunder den bästa möjliga servicen. Vi arbetar med kollegor runt om hela världen, vilket ger ett variationsrikt arbete.

Du kommer att jobba tillsammans med en kollega, där ni ansvarar för varsin del av våra kunder. Tjänsten är delad i två ansvars områden - Contract support där man ansvarar för fakturering, diverse finansiella rapporter, support med Arbetsmiljöarbetet, inköpsprocess - säkerställa att vi i hög grad använder våra godkända leverantörer, vara superanvändare i våra affärssystem m m. Det andra ansvarsområdet är som Facility manager, där du har operativt ansvar för att vi levererar i enlighet med våra affärsöverenskommelser, leverantörskontrakt och uppsättning av nya service, daglig kontakt med kund och leverantörer, hantera eskaleringar etc. Arbetet innebär också ansvar att engagera och skapa gemenskap för våra medarbetare, som har sin närmaste chef i utlandet.
Vi är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också vill leva efter dessa.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Säkerställa att såväl leverantörs- som kundfakturor hanteras och betalas korrekt
* Ta fram underlag, upprätta interna och externa månads- och kvartalsrapporter samt presentera dessa till kund och interna intressenter
* Utveckla och forma modeller för uppföljning och rapportering för att förbättra standarder för den finansiella hanteringen
* Vara behjälplig vid månads- och årsbokslut samt budgetarbete
* Ansvara för inköpsprocesser och ha kontakt med befintliga samt nya leverantörer
* Medverka och planera avstämningsmöten med kunden och leverantörer samt säkerställa god kommunikation med dessa
* Säkerställa kvalitet och säkerhet, i enlighet med lagbestämmelser och vårt SLA (Service Level Agreement) med kund.
* Ha en god förståelse för aktuell lagstiftning, i miljö-, säkerhet- och kvalitetsrelaterade frågor.


Vi söker dig som är/har:


* Positiv och nyfiken på att lära sig nya saker.
* Förmåga att skapa långsiktiga & förtroendebaserade relationer.
* Kan arbeta självständigt och känner sig bekväm att fatta beslut.
* Erfarenhet att leda, engagera och utveckla medarbetare.
* God kommersiell förståelse, med ekonomiska färdigheter, inklusive förståelse av SLAs och KPIs samt kontraktshantering.
* Utmärkt kommunikationsförmåga på både engelska och svenska, såväl skriftligt och muntlig.
* Ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen är du proaktiv och lösningsorienterad. Du är prestigelös, har en positiv inställning och trivs med att arbeta i en organisation där du har många kontaktytor, varför ditt sätt att knyta kontakter är viktigt. Vi värdesätter att du har stort kundfokus, är ansvarstagande och pålitlig. Du stimuleras av en miljö som utmärks av stort engagemang och där förmågan att hantera snabba förändringar och kommunicera är av stor betydelse.

Vi erbjuder dig en spännande möjlighet i en stor global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, arbetstid måndag till fredag kontorstid, placering i Centrala Stockholm. Startar så snart som möjligt och enligt överenskommelse.

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, 2024-10-30
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef: Helena Jelic Operation manager
0730769278.

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "184590".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cbre Gws Sweden AB (org.nr 556991-2628)

Arbetsplats
Cbre Gws Sweden

Kontakt
Helena Jelic
helena.jelic@cbre.com

Jobbnummer
8916764

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cbre Gws Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cbre Gws Sweden AB: