Client Development Manager / Säljare - Special Cargo
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
2022-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Client Development Manager / Säljare - Special Cargo" (publicerad 2022-09-21) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-06-13Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Maersk.
Om företagetMaersk är den största globala aktören inom sjöfrakt med verksamhet i 130 länder med 93 000 medarbetare. Årligen flyttar dem 12 miljoner containrar över hela världen inom alla industrier såsom detaljhandeln, fordon, kemikalier samt livsstil & mode. De tillhandahåller logistiklösningar vad gäller lager, distribution och lastning samt erbjuder fraktning via flyg, sjö, väg och järnväg till sina kunder. Sverigekontoret är beläget i centrala Göteborg, där du tillhör avdelningen BCO Sales. Maersk företagskultur kännetecknas av en multikulturell miljö med en föränderlig vardag där du får utrymme för dina perspektiv och idéer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som säljare inom transport av speciella varor kommer du att leda och vara ansvarig för kommersiella projekt inom speciallastsegmentet. Då rollen är ny kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkludera nykundsbearbetning runt om i Sverige där du identifierar behov och föreslår lösningar för att hjälpa kunder. Det är en självständig roll där du äger affären från start till mål, från att boka möten till att förhandla, skriva kontrakt och dokumentera affärerna. Stort fokus ligger på att träffa dina kunder på möten och du förväntas vara väl insatt i deras verksamheter och branscher. Du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder och du planerar, driver och utvecklar din kundportfölj från individuella mål och aktivitetsplaner.
I rollen har du flertalet kontaktytor i form av kunder, såväl som interna kontaktytor där du har nära dialog med dina kollegor lokalt samt andra avdelningar inom Maersk.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
För att trivas i denna roll ser vi att du är en person som är resultatfokuserad, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och du trivs med att arbeta nära affären. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Vidare arbetar du tätt ihop med interna kontakter, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Olivia Lilja
olivia.lilja@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6738008
Observera att sista ansökningsdag har passerat.