Chefsassistent till vår kund på ett års vikariat
Quest Consulting Sverige AB / Assistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla assistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Uppdragsbeskrivning:
Som chefsassistent kommer du stor utsträckning att arbeta direkt för personer som arbetar i en ledningsgrupp men även nyckelpersoner i internationella sammanhang. Som chefsassistent kommer du även att stötta med såväl mötesbokningar som fakturahantering / kontering samt vara stöd vid rekrytering och introduktionen av nya medarbetare.
I arbetsuppgifterna det även att arbeta med att stötta avdelningens chefer i planering och koordinering av större möten. Du kommer även att stötta avdelningens chefer med administrativa uppgifter, som kan innefatta allt ifrån fakturor till avräkningsprocesser. i rollen som chefsassistent arbetar du även med att se över behörigheter i interna system, koordinera större möten, med såväl nationella som internationella besökare samt att vara behjälplig vid konferenser. Slutligen arbetar du med introduktion för nya medarbetare och kan även vara med i projekt till viss del.
Skakrav:
Eftergymnasial utbildning inom till exempel ekonomi, HR eller administration alternativt minst 5 års motsvarande arbetslivserfarenhet.
Minst 5 års arbetslivserfarenhet av att ha självständigt arbetat med administrativa arbetsuppgifter, då gärna i koordinerande roller alternativt att ha stöttat chefer
Minst 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word, Powerpoint och Outlook samt vana att arbeta med datorer och IT-system.
Minst 5 års arbetslivserfarenhet av arbete med administrativa processer, däribland mötes-, rese- och konferensbokningar
Börkrav
Minst 3 års erfarenhet av att arbeta som administrativt stöd åt chefer och ledningsgrupper
Dokumenterad erfarenhet av koordinering i större organisationer under minst 3 år
Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med administration och koordinering i offentlig verksamhet , t.ex. statlig eller kommunal alt. motsvarande större organisation.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Publiceringsdatum2024-08-20Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 8850198
Observera att sista ansökningsdag har passerat.