Chefsassistent till Saab i Huskvarna

Skill / Ekonomiassistentjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill i Jönköping, Gnosjö, Tranås, Ödeshög, Kinda eller i hela Sverige

Är du en person som ofta beskrivs som engagerad och tycker om att hjälpa andra? Då kan du vara den vi söker! Vi söker nu en chefsassistent till ett spännande och händelserikt uppdrag där du är koordinatorn som är med och skapar ordning och reda på avdelningen.

Publiceringsdatum
2019-08-20

Om företaget
Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. De är 15 000 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av intäkterna går till forskning och utveckling.

Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag som ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Det är också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.

Arbetsuppgifter
I din roll som chefsassistent kommer du att vara möteskoordinator för stående möten, till exempel ledningsmöten, informationsmöten, projektmöten, konferenser med mera, sköta resebokningar och besöksbokningar. Du kommer också att stötta vid praktiska göromål på möten. Vidare kommer du att vara behjälplig vid nyanställningar, skriva protokoll vid till exempel ledningsmöten och uppföljning/uppdatering av olika typer av dokument. Arbetet innebär också att beställa kontorsmateriel och datorer samt att uppdatera information på interna hemsidor.

Detta är ett konsultuppdrag med anställning på Skill.

Profil
Vi söker dig som har följande kvalifikationer:

• Gymnasiebehörighet
• Mångårig erfarenhet av att arbeta administrativt, gärna i en liknande administratörsroll med liknande arbetsinnehåll
• Van datoranvändare
• Uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper för denna tjänst och ser gärna att du som person är självgående och trygg i dig själv. Du är en öppen och social person som tycker om att god service. Du har förmågan att självständigt driva uppdrag och vi ser att du är en strukturerad person med gott ordningssinne. Du ska vara noggrann och ansvarsfull som person samt ha en kommunikativ förmåga. Du bör trivas i ett företagsklimat med högt tempo och med höga krav på ordning och reda.

Ansökningsförfarande
Urval och intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka din ansökan till www.skill.se redan idag!

Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Susanne Öman, telefonnummer 013-32 94 08

Om företaget
Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Vårt tjänsteutbud består av rekrytering och bemanning och våra kunder finns främst inom industri och IT. Vårt fokus är att matcha talanger med företag i utveckling men även att hitta och skapa framtidens arbetskraft. Vi är ett nav för talanger i olika åldrar, med olika erfarenheter och skills som vill ta nästa steg. A talent hub, helt enkelt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-30
Ange följande referens när du ansöker: 4439
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Susanne Öman 013-329408

Företag
Skill

Adress
Skill
Gelbgjutaregatan 2
58254 Linköping

Kontorsadress
Gelbgjutaregatan 2

Jobbnummer
4849861

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill: