Chefsassistent 50 % till Kista
Xtra Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xtra Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Xtra Sverige AB
Publiceringsdatum2012-04-16Om företagetXtra är ett av Nordens ledande bemanningsföretag och vi finns i Sverige och Norge.
Vi bemannar och rekryterar inom tjänstemannasektorn och har sedan starten 1995 givit över 15 000 personer arbete.
Vårt affärsområde Office arbetar med bemanning och rekrytering av duktiga ekonomer, administratörer och konsulter inom service.
Om företagetVårt kundföretag är en världsomspännande koncern. Till kontoret i Kista söker de nu en chefsassistent till försäljningsdirektören. Tjänsten är på deltid och uppdraget sträcker sig till årsskiftet.
ArbetsuppgifterDu kommer att vara delaktig i flertalet processer och vara försäljningsdirektören behjälplig i den dagliga struktureringen av arbetet på avdelningen. Du kommer även att vara med i planeringen av långsiktiga processer och till viss del ansvara för att koordinera projekt och säljaktiviteter, föra protokoll, ta fram statistik och sköta administration.
ProfilVi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete som chefsassistent eller likvärdig administrativ tjänst med bakgrund mot säljorganisation.
Som person är du van att ha mycket på gång samtidigt och du trivs i en roll där den ena dagen inte är den andra lik. Du tycker om att arbeta i högt tempo och är noggrann i det du gör.
En förutsättning för att lyckas i denna roll är att du talar och skriver svenska obehindrat samt har mycket goda kunskaper i engelska. Du trivs att arbeta med människor, teknik och administration. Vidare har du ett personligt driv och en förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter.
Xtra Office erbjuder bra anställningsvillkor och en personlig kontakt med en av våra konsultchefer. Som konsult hos Xtra blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. För många uppdrag som går genom oss finns det även möjlighet att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Vidare får du en personlig konsultchef på Xtra Office och självklart är Xtra ett auktoriserat bemanningsföretag genom Almega.
Uppdraget startar omgående och pågår fram till årsskiftet.
Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-16
Ange följande referens när du ansöker: 1025
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexander Adolfsson, 0721 77 52 29,
alexander.adolfsson@xtra.seFöretagXtra Sverige AB
AdressXtra Sverige AB
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg
Jobbnummer 1215104
Observera att sista ansökningsdag har passerat.