Canal Digital uppdraget söker nu en Process Manager
GoExcellent Sweden AB / Supportteknikerjobb / Kalmar
2015-07-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Canal Digital uppdraget söker nu en Process Manager" (publicerad 2015-07-27) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar,
Göteborg,
Stockholm,
Solna,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seCanal Digital uppdraget söker nu en Process Manager med ansvar för Change Management och Training Management.
Ansvarsområden Change Management
• Driva utveckling av nya och vissa befintliga systemstöd i uppdragen
• Projektleda och implementera nya arbetssätt, kampanjer eller produkter
• Kontaktperson för uppdragsgivarna vad avser Change Management
• Kontrollera att processer följs och efterlevs och har avsedd effekt
• Analysera utfall av processer och rutiner för att säkerställa stabilitet och effektivitet över tid
Ansvarsområden Training Management
• Driva utveckling av nya och befintliga utbildningsinsatser för såväl nya som befintliga medarbetare
• Kontaktperson för uppdragsgivaren vad avser Training Management
• Analysera utfall av utbildningsinsatser för att säkerställa stabilitet och effektivitet över tid
Publiceringsdatum2015-07-16KvalifikationerVi söker dig som har ett par års erfarenhet inom kundservice och förbättringsarbete med god insikt i mätetal och branschpraxis. Du är van att arbeta nära en uppdragsgivare och kan agera både intern och extern kravställare. Du kommer att äga redan väl fungerande processer för Change Management och Training Management men förväntas samtidigt sätta din prägel på rollen samt utveckla processerna utifrån aktuella behov.
Ditt arbete är i hög utsträckning självständigt och du arbetar ofta efter krav på snabb leverans med hög kvalitet. Ditt arbetssätt präglas därför av eget driv, god metodik och ständigt resultatfokus. Ditt mål blir att säkerställa att vi arbetar på bästa möjliga sätt för att uppnå hög service, produktivitet och kvalitet jämfört med andra inom branschen. Du är en van användare av Excel.
Dina egenskaper• Vilja att utveckla verksamheten och förmåga att identifiera utvecklingsområden
• Förmåga att sprida sin kunskap, duktigt på erfarenhetsutbyte och kompetensöverföring
• Kunskap att jobba i projekt, kompetent att driva projekt och dokumentera enligt projektmall
Du brinner för kunder och våra medarbetare och därför söker nya förbättringar och lösningar som bidrar till utveckling av verksamheten. Du bidrar till teamets och ditt lärande genom att utbyta kunskaper och erfarenheter med teamets medarbetare på löpande basis.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Du rapporterar till Delivery Manager Vi välkomnar interna sökande från alla siter. Interjuver sker löpande. Tillsättning omgående.
ErsättningLön enligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-15
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennie Olsson
rekrytering@goexcellent.comFöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
KontorsadressBorgmästaregatan 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2341232
Observera att sista ansökningsdag har passerat.