Callcenterchef

SJ Contact Center / Säljledarjobb / Ånge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljledarjobb i Ånge, Ragunda, Ljusdal, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJ Contact Center i Ånge

SJ Contact Center är ett av Europas främsta Contact Center. Kärnverksamheten är telefonförsäljning av tågresor, men ansvarar även för ett professionellt kundbemötande via kanalerna brev, telefon och mejl. SJ Contact Center finns på tre orter i Sverige; Ånge, Tranås och Krylbo. På Contact Center i Ånge är man ca 150 anställda med en jämn fördelning av kvinnor och män och en medelålder på 36 år. Att bo i Ånge kommun innebär att man har nära till allt; till fjällen och till kusten, till tätorternas myller och de orörda områdenas stillhet, till det dramatiska och det finstämda.

Callcenterchefen är ansvarig för callcentret i Ånge där ca 150 personer jobbar. På callcentret finns förutom den sedvanliga försäljningen av inrikesresor även Internetbokningssupport, grupp- och konferensresor, SJ Prio medlemsservice samt viss del av utrikes reseförsäljning.

Din främsta uppgift är att driva och leda försäljningsarbetet mot uppsatta mål samt entusiasmera och motivera arbetsledare och säljare. Du ska säkerställa att din avdelning levererar ett professionellt kundbemötande.

Då vi jobbar med coachning i vårt dagliga jobb är det viktigt att du deltar i detta.

Callcenterchefen har resultatansvaret för Ånge. I rollen ingår bland annat personal- och budgetansvar, se till att gällande avtal och policys efterlevs samt ett ansvar för arbetsmiljöfrågorna.

Det är viktigt att du har ett stort intresse för aktiv utåtriktad försäljning, Du måste ha en respektfull och trevlig inställning gentemot kunder och medarbetare, alltid ha kundens bästa för ögonen. Det är också viktigt att du är öppen för förändringar och har en vilja att ständigt utvecklas. Dessutom bör du uppfylla följande;
• Gärna högskoleutbildning eller motsvarande med inriktning på försäljning
• Dokumenterad erfarenhet av kvalificerat försäljningsarbete
• Utvecklad känsla för kvalitet och gärna erfarenhet från resebranschen
• Ledarerfarenhet och erfarenhet av att leda i förändringsprocesser
• Drivande, handlingskraftig och resultatorienterad
• Kommunikativ, tydlig och serviceinriktad
• Målinriktad med erfarenhet av att arbeta mot uppställda mål
• Förmåga att motivera och entusiasmera medarbetare
• Samarbetsförmåga och flexibilitet

Publiceringsdatum
2007-09-27

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare

Ersättning
Kontakt
Backman, Karin

Så ansöker du
Upplysningar lämnas av:
Backman, Karin
0733-43 41 91

Ansök via vår Webb-plats:
https://jobs.brassring.com/1053/asp/tg/cim_jobdetail.asp?jobid=172068&partnerid=20054&siteid=5036&Codes=Arbetsformedlingen

För att ansöka, vänligen besök www.proffice.se , klicka på Leta jobb och välj Västernorrlands Län.
Sista ansökningsdag 2007-10-14
Vi tar inte emot ansökningar via epost

Företag
SJ Contact Center
• -

Jobbnummer
75

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJ Contact Center

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJ Contact Center: