Call Center Colligent
Collector Bank / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Just nu söker vi en ny medarbetare till vårt Call Center team. Vi tror att du kan passa till tjänsten om du gillar att ge förstklassig service och dessutom lockas av att vara en del av ett tillväxtföretag i framkant.
OM COLLIGENT
Colligent är ett inkassobolag och ett dotterbolag till den digitala nischbanken Collector.
Vi är ett av Sveriges mest snabbväxande företag inom B2B inkasso, juridik och delgivning. Verksamhetens kärna är effektivitet och tillgänglighet och vi sticker ut genom digitalisering förenat med medarbetare med specialistkunskaper. Genom stor specialistkunskap inom en mängd branscher har vi skapat anpassade processer för att snabbt eller stegvis göra företag och privatpersoner skuldfria. Våra kunder är framförallt specialiserade gentemot fastighet och transport.
Huvudkontoret ligger i Göteborg och vi har kontor i Helsingfors, Oslo och Stockholm.
TJÄNSTEN
Nu söker vi dig som tillsammans med dina kollegor vill vara Colligents ansikte utåt mot gäldenärer, där ni ansvarar för att hantera inkommande telefonsamtal och mail på ett professionellt, ödmjukt och respektfullt sätt. I tjänsten ingår även utgående telefoni.
Vi erbjuder dig en fartfylld och rolig arbetsmiljö med kompetenta och ambitiösa kollegor. I takt med vår snabba tillväxt erbjuds du goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa med ett generöst friskvårdsbidrag, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö på vårt kontor i centrala Göteborg. Vi hoppas att du vill vara med och bidra till vår härliga stämning på kontoret.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, vilken föregås av 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsgraden är heltid (i genomsnitt 40 timmar/vecka). Arbetet sker huvudsakligen dagtid på vardagar. Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse.
Som medarbetare hos oss blir du en del vår starka företagskultur, som kan beskrivas utifrån våra värdeord Entreprenörskap, Engagemang och Etik präglas av öppenhet inför nya idéer, innovationskraft, engagerade människor som drivs av att få saker att hända, tänker stort och utmanar sig själva varje dag. Om du är en person som känner att detta passar in på hur du skulle vilja ha det på din arbetsplats och som vill bidra med fortsatt arbetsglädje, då tror vi att du kommer att trivas tillsammans med oss!?
VI TROR ATT DU SOM SÖKER
• är en kommunikativ serviceperson som alltid strävar efter att leverera förstklassig service
• har tidigare arbetslivserfarenhet inom något serviceyrke och känner dig trygg med telefonen som främsta arbetsverktyg
• är gymnasieekonom eller har liknande utbildning
• har god ekonomisk förståelse
Som person är du också ansvarstagande och drivs av att utveckla och av att utvecklas. För att lyckas bra i rollen krävs det att du är flexibel och snabbt kan anpassa dig utefter förändrade förutsättningar. Du är prestigelös och tycker om att arbeta i en social och föränderlig miljö i högt tempo.
Tidigare arbetslivserfarenhet inom inkasso är meriterande.
INTRESSERAD?
Ansök med CV och personligt brev innan så återkommer vi till dig. Ansökningarna kommer att behandlas löpande och vi ser fram emot din ansökan!?
Har du frågor eller vill veta mer? Kontakta Carina Regnér, Head of Contact Center, eller Ida Ljungberg, HR Business Partner på telefonnummer 010- 161 00 00.?
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2017-09-07Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda Ljungberg
ida.ljungberg@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Jobbnummer 3684609
Observera att sista ansökningsdag har passerat.