Butiksmedarbetare med säljansvar och administrativa uppgifter

Kruff AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kruff AB i Stockholm

Arbetsbeskrivning: Butiksmedarbetare med säljansvar och administrativa uppgifter

Vi söker en engagerad och serviceinriktad person för en spännande roll som butiksmedarbetare med ansvar för försäljning, kundservice och administrativa uppgifter. I denna mångsidiga roll kommer du att arbeta i en dynamisk butiksmiljö och vara involverad i olika arbetsuppgifter för att säkerställa en smidig daglig verksamhet. Ditt arbete kommer att vara både fysiskt och kommunikativt utmanande, och vi letar efter någon som är flexibel, pålitlig och har ett starkt kundfokus.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Försäljning: Som butiksmedarbetare är du ansvarig för att möta och betjäna kunder på ett professionellt sätt. Du ska kunna erbjuda kundanpassade lösningar och produktrekommendationer. Ditt mål är att ge våra kunder en positiv och minnesvärd köpupplevelse.
Kundservice: Du kommer att hantera inkommande frågor via telefon och e-mail. Du bör kunna svara på kundförfrågningar, lösa eventuella problem och hantera klagomål på ett effektivt sätt för att säkerställa kundnöjdhet.
Leveranshantering: Du kommer att vara ansvarig för att ta emot inkommande leveranser, kontrollera varor och säkerställa att allt är i gott skick. Det krävs att du noggrant hanterar lagret och har ett öga för detaljer för att undvika eventuella felaktigheter.
Packning av varor: Som en del av teamet kommer du att ansvara för att packa om varor och förbereda dem för försäljning. Det är viktigt att vara organiserad och effektiv för att säkerställa att kunderna får sina produkter i tid och i bästa skick.

Publiceringsdatum
2023-09-11

Kvalifikationer
• Svenska som modersmål och flytande i tal och skrift.
• Flytande kunskaper i engelska för att kunna kommunicera med internationella kunder och kollegor.
• Erfarenhet av försäljning och kundservice är meriterande.
• Utbildning inom detaljhandeln eller liknande område är en fördel, men inte ett krav.
• Goda kommunikationsfärdigheter och förmåga att arbeta i team.
• Flexibilitet när det gäller arbetstider, dagtid.
• Körkort kat. B.
Om du har passion för att arbeta i en kundorienterad miljö, är strukturerad och har förmågan att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt, så kan detta vara en idealisk tjänst för dig. Vänligen skicka in din ansökan med ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av tjänsten och hur din erfarenhet matchar de krav som nämns ovan.

Vi ser fram emot att få träffa dig och välkomna dig till vårt team!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-11
Vänligen skicka din CV på e-mail: jobb@kruff.se
E-post: jobb@kruff.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kruff AB (org.nr 559018-3694)
Stövelvägen, 21 A (visa karta)
126 40  HÄGERSTEN

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Kruff AB

Jobbnummer
8101093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kruff AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kruff AB: