Butikschef till Ahlsell i Borlänge
KFX HR-partner Nord AB / Chefsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Nord AB i Borlänge,
Gävle,
Ljusdal,
Hudiksvall,
Stockholm eller i
hela Sverige Om tjänsten
Som butikschef kommer du att ingå i ett professionellt säljteam och erbjuds ett spännande och omväxlande arbete i en positiv miljö. Hos oss blir du en viktig del i vår resa mot vår vision; "Att vara kundens självklara val av installationsprodukter, verktyg och maskiner".
Ta chansen att få vara med och skapa Sveriges bästa arena och vara den butik som ger bästa tänkbara service till kunderna.
Om företaget
Ahlsells unika kunderbjudande ger professionella användare tillgång till ett omfattande utbud av produkter och relaterade tjänster inom vatten & avlopp, värme & sanitet, ventilation, isolering, el, kyl, bygg, verktyg samt förnödenheter och personlig skyddsutrustning.
Vi omsätter drygt 26 miljarder SEK och finns i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Estland, Polen och Ryssland. Bolaget är noterat på Nasdaq Stockholm. Med drygt 5 200 medarbetare, 220 butiker och tre centrallager förverkligar vi varje dag vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs!
När individen växer utvecklas organisationen. Som arbetsgivare vill vi se till att du har rätt förutsättningar för att göra goda prestationer. Och just det, visste du att vi också har Sveriges största säljkår, Sveriges mest besökta webshop och en logistik i världsklass? För mer information gå till
www.ahlsell.com Arbetsuppgifter
Som butikschef och tillika platsansvarig är du övergripande ansvarig för butikens funktion, utveckling och lönsamhet. Tjänsten är till stor del operativ och det är viktigt att du närvarande och är tillgänglig. Utifrån den uppsatta strategin för butiken fördelar och leder du det dagliga arbetet och tjänsten innefattar även en hel del administrativt arbete. Det förväntas att du tar eget ansvar och initiativ och vill vara med på vår resa att utveckla butiken mot nya framgångar.
Kvalifikationer
Vi söker dig som vill vara med och ta Ahlsell till nästa nivå. För att klara det behöver vi medarbetare som tycker om utmaningar och vill bidra med sina kunskaper och med sitt engagemang. Ahlsellkulturen handlar om människor, människor som trivs i sin roll och vill göra det där lilla extra. Vi tror att det är den inställningen som får kunden att komma tillbaka till oss gång efter gång.
Vi söker dig med erfarenhet av ledarskap, försäljning, kundkontakter och marknadsföring. Din bakgrund kan variera men meriterande om du har bransch- eller produktkunskap. Då tjänsten innebär en hel del administration är det viktigt att du trivs med den typen av arbetsuppgifter.
Som person är du utåtriktad, förtroendeingivande och förändringsbenägen. Vidare brinner du såklart då du får entusiasmera och arbeta med att utveckla andra människor. Du förstår lagarbetet och väljer "laget före jaget", en teamspelare helt enkelt som förstår vikten av delaktighet.
Övrigt
Tjänsten är på heltid. Vi ser gärna att du kan påbörja tjänsten snarast, enligt överenskommelse.
För närmare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Nyberg på KFX HR- partner 060- 15 46 00.
Sökande till denna tjänst kommer att få genomgå personlighetstest och bakgrundskontroll.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande. Dock senast 26/11.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-11-01ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-26
Ange följande referens när du ansöker: 2952
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Nyberg 060- 15 46 00
FöretagKFX HR-partner Nord AB
AdressKFX HR-partner Nord AB
Universitetsallén 8
85234 Sundsvall
KontorsadressUniversitetsallén 8
Jobbnummer 3779097
Observera att sista ansökningsdag har passerat.