Butiksansvarig till Kavat Stockholm
Personalpoolen Mellansverige AB / Ekonomijobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Skofabriken Kavat grundades i Kumla redan 1945, och ambitionen att göra världens bästa barnskor är lika självklar nu som då. Ända sedan starten har företaget legat i framkant i utvecklingen av barnskor, och numera också på vuxensidan. Varje år produceras 300 000 par skor i den egna fabriken i Bosnien & Hercegovina med 150 anställda och i Sverige har företaget 30 anställda. Omsättningen för 2016 beräknas uppgå till drygt 100 miljoner och visar tydligt att intresset och efterfrågan på miljövänliga skor ökar. Kavat säljs idag i över 20 länder och har över 50 modeller certifierade under EU:s ECO-label, vilket gjort Kavat till en världsledande tillverkare av miljömärkta skodon. Kavat driver idag två egna butiker. Korsgatan 4 i Göteborg, samt Fabriksbutik i Kumla. Butiken på Grevturegatan i Stockholm blir företagets första i Stockholm. Läs mer,
www.kavat.se Vi söker nu en Butiksansvarig till Kavats nya butik i Stockholm.
Du ansvarar för att maximera försäljningen och lönsamheten i butiken. Du ska sätta och följa upp försäljningsmål, säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan samt följa upp resultaten. För att trivas och lyckas som butiksansvarig hos Kavat tror vi att du är en initiativrik och inspirerande person med mycket energi och engagemang. Butikens framgång bygger på din förmåga att coacha ditt team att uppnå sin fulla potential och att våra besökare alltid möts av tillgängliga och kunniga säljare - som trivs och vill utvecklas hos oss.
Ansvarsområden:
• Planera och genomföra säjaktiviteter och event
• Inköpsplanering/varutillförsel och logistik- och lagerhantering för butiken
• Personalansvar för butiksmedarbetare inkluderat; rekrytering, schemaläggning, semesterplanering samt utvecklings- och lönesamtal
• Budgetansvar för butiken
• Produktutbildningar samt säljcoacha personal
Vem är du?
Vi söker dig som känner igen dig i ovanstående roll och som har erfarenhet av butiksdrift i en ledarroll, gärna från en mode- och/eller sport/outdoor butik. Du sporras av nya dagliga utmaningar, eget ansvar och drivs av att analysera och överträffa resultat.
Vidare ser vi att du:
• Är driven och en engagerad ledare som brinner för försäljning
• Tycker om att utveckla andra
• Drivs av att sätta mål och överträffa dem
Du har minst 3-årig gymnasieutbildning samt behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Goda kunskaper i Officepaketet samt allmänt god datavana är ett krav.
Vad erbjuder vi?
Du erbjuds en utvecklande, spännande och meriterande tjänst i ett expansivt bolag. Ett bolag som har starka produkter och ett av Sveriges starkaste varumärken.
Anställningsform
Tjänsten är tillsvidare men börjar med provanställning.
Tillsättning omgående!
Arbetstid, butikstider.
Ansökan
Låter detta intressant? Ansök med CV samt personligt brev på
www.personalpoolen.se , senast 20/10-2016, urval kommer ske löpande så ansök redan idag!
Vi samarbetar med Personalpoolen Mellansverige AB i denna rekrytering. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Pernilla Dawidson, Personalpoolen, 019-12 60 59.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering
Publiceringsdatum2016-10-24ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Dawidson, Bemanning/rekrytering 019-126059
FöretagPersonalpoolen Mellansverige AB
AdressPersonalpoolen Mellansverige AB
Engelbrektsgatan 8
70142 ÖREBRO
KontorsadressEngelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3121883
Observera att sista ansökningsdag har passerat.