Business coordinator/ ekonomi-assistent

Axway Nordic AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Axway Nordic AB i Stockholm

Axway är ett programvaru- och konsultbolag registrerat i Frankrike med huvudkontor i Phoenix, Arizona. Vi har kontor runt om i världen. Vårt koncernspråk är engelska men även franska språket spelar en viktigt roll i företaget.

Vi söker nu en Business Unit Coordinator / ekonomi-administratör till vårt kontor i Kista.

Publiceringsdatum
2012-03-21

Dina arbetsuppgifter
Som administratör / koordinator fyller du en väldigt viktig funktion på företaget. Din tjänst kommer att innebära en hög grad av självständigt arbete och varierade
arbetsuppgifter. Du kommer framför allt att fungera som ett administrativt stöd till organisationen och hjälpa till att avlasta där det finns behov. Detta innebär att du exempelvis kommer att utföra enklare ekonomiuppgifter och fakturering, ansvara för inköp, resebokningar och kontakt med leverantörer samt boka beställningar av våra produkter och tjänster. Du kommer också att administrera tidrapportering och reseutgifter för företagets anställda samt ansvara för att våra personalsystem är uppdaterade.

Vem är du?
Till tjänsten som administratör / koordinator söker vi dig som är driven, positiv och utåtriktad och som trivs med administrativa göromål. Vi tror vidare att du tycker om att ta ansvar och att vara strukturerad och att du dessutom inte ser några problem med att hjälpa till där det behövs. Då rollen är så pass bred tror vi också
att du är en mycket prestigelös, flexibel och självständig person som trivs med externa och interna kontakter.

Dina egenskaper
Service Minded, flexibel, noggrann, samarbetsvillig, organiserad, ansvarsfull, stresstålig.

Skall Krav:
Vårt krav är att du har Gymnasie ekonom eller motsvarande utbildning.

Erfarenheter
Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, antingen som ekonomi-assistent och/eller med administrativa uppgifter på ett IT företag.

Extra meriterande:
Flytande Franska i språk och skrift. Flerårig erfarenhet från Ekonomisystem i en större organisation med internationell prägel.

Du erbjuds:
Du erbjuds en spännande och omväxlande tjänst på ett trivsamt IT företag i Kista där du ges möjligheten att fungera som spindeln i nätet. Urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du inkommer med din ansökan så fort som möjligt.

Välkommen med din ansökan

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Normal arbetstid är dagtid vardagar. Två dagar i månaden kan kvällsarbete bli aktuellt.

Tillträde
Efter överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-04-20
Du är välkommen att skicka dina ansökningshandlingar (på SWE/ENG/FRA) till Gunnar Eskilsson på geskilsson@axway.com . Skicka en kopia till Patrik Lindwall, plindwall@axway.com
Ansökan kan skickas till e-postadress: geskilsson@axway.com

Företag
Axway Nordic AB

Adress
Axway Nordic AB
16440 KISTA

Kontorsadress
Knarrarnäsgatan 7

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52254500

Jobbnummer
1193466

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Axway Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Axway Nordic AB: