Brinner du för teknik, programering och kundsupport i världsklas
Cronwik Consulting AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cronwik Consulting AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Vi söker en kundservicemedarbetare till vår uppdragsgivare ChargePanels team i Stockholm. Bolaget har sitt kontor i centrala Stockholm på Skeppsbron. Tjänsten är heltid och som direktanställd av uppdragsgivaren
ChargePanel AB är ett snabbväxande företag med stort fokus på att bygga goda kundrelationer. Vi vill att du ska älska att hjälpa våra kunder och drivas av att den bästa servicen som går samt vara intresserad och kunnig av att hantera tekniska kundsupportfrågor. Extra plus om du själv har ett stort teknikintresse då du kommer att jobba nära utvecklare och övriga organisationen. En roll för dig som vill vara med och bygga nåt spännande med ett drivet gäng!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Daglig kontakt med kunderna (telefon, e-post, chat)
• Hjälpa till med introduktionen av nya kunder
• Kommunicera med tredje part för kunders räkning vid behov
• Registrera och kommunicera leads till säljteamet
• Felsök, diagnostisera och lös kundrelaterade problem
• Registrera, registrera och dokumentera kundinteraktioner
• Administration och registervård av kundkonton
• Analysera kundbehov, utveckla processer för att förbättra kundupplevelsen
• Ständigt leta förbättringsmöjligheter
• Nära samarbete med försäljnings- och tekniska avdelningar
• Hjälpa till med att lägga beställningar och återbetalningar
• Hjälpa till med att hålla kundinformation uppdaterad
Publiceringsdatum2021-12-06Bakgrund• Gymnasiekompetens, meriterande om det är teknisk inriktning
• Meriterande med minst 2 års tidigare erfarenhet av att supporta mjukvarubaserade lösningar
• Erfarenhet från kundserviceroller, gärna från branscherna teknik, IoT, SaaS, mjukvara
• Stort intresse för tekniklösningar och meriterande om du har fordons/elbilskunskaper
Om företagetVi är glada över att vara en del den nya eMobiltysektorn och skapa lösningar för en helt elektrisk framtid. ChargePanel driver elektriska laddningsnätverk via ett centralt hanteringssystem, anslutet till white label-mjukvara och mobila applikationer. Vi tillhandahåller en helhetslösning för företag, tillverkare, allmännyttiga företag, hotell, parkeringsanläggningar, kommuner, köpcentrum, laddstationsoperatörer och e-Mobility-tjänsteleverantörer vars ambition är att göra e-Mobility till en vardag.
Sedan 2016 har vi specialiserat oss på teknologier för drift av laddningspunkter för elfordon och förarapplikationer. ChargePanel växer nu i snabb takt och vi letar efter personer som vill följa med oss på denna resa.
Vår vision är en utsläppsfri framtid, där luften är renare, transporten är elektrisk och laddningsinfrastrukturen är enkel att använda och tillgänglig för varje förare.
Vårt uppdrag är att förse våra kunder med en fantastisk plattform som stärker människor i deras övergång till e-mobilitet och vidare.
För att uppnå detta lyssnar vi på våra kunder, partners och de människor de servar, och vi agerar för att tillhandahålla lösningar på utmaningarna, så att vi tillsammans kan växa.
Cronwik Sköter denna rekrytering åt ChargePanel och vill du veta mer om Cronwik Bemanning och Rekrytering så kan du besöka
www.cronwik.sekundservice support success customer care teknisk support
Varaktighet, arbetstid
Heltid januari 2022
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCronwik Consulting AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cronwik Consulting AB (org.nr 556980-4221),
http://www.cronwik.se Arbetsplats Cronwik Rekrytering och Bemanning
Kontakt Cronwik Search & Recruiter
0771-19 19 19 Jobbnummer 6151951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.