Bosocial samordnare
Heimstaden AB / Socialsekreterarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla socialsekreterarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Heimstaden AB i Gävle,
Sandviken,
Uppsala,
Upplands Väsby,
Strängnäs eller i
hela Sverige Till vårt gäng i Luleå söker vi nu en Technical Coordinator för att stärka vårt arbete med att skapa en trivsam och trygg boendemiljö för våra hyresgäster. Heimstaden har en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden - Friendly Homes. Vår ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar våra värderingar.
Vi äger och förvaltar i dagsläget cirka 1400 hyresrätter i Luleå och där du som Technical Coordinator kommer att arbeta med olika arbetsuppgifter baserat på verksamhetens behov. Du har många kontaktytor inom och utom organisationen men kommer främst att arbeta nära och bistå Manager Facility Management (chef inom förvaltningen) med löpande arbete. I denna roll arbetar du brett med koordinering och administration och utgör ett värdefullt stöd för den dagliga verksamheten.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att:
Utveckla och upprätthålla goda hyresgästrelationer. Till exempel samordna information och hjälpa till med kommunikation till hyresgäster vid olika ärenden och projekt.
Planera och boka för- och avflyttningsbesiktningar.
Vid behov, i samråd med ansvariga kollegor, beställa entreprenadarbeten samt sköta uppföljning av dessa (utemiljö, lokalvård, el, VVS, etc.).
Sakgranska leverantörsfakturor.
Förbereda fakturor till hyresgäster och säkerställa att underlag finns.
Bidra till att skapa effektiva processer inom förvaltningen. Du utvecklar det administrativa arbetet inom det egna ansvarsområdet.
Vara behjälplig med att säkerställa att ronderingar utförs enligt fastställda rutiner. Se till att det regelbundet görs och granska utförandet av dessa.
Hjälpa till att hålla koll så att egenkontroll och myndighetskrav efterlevs.
Vad vi förväntar oss att du har:
Gymnasial utbildning
Relevant arbetslivserfarenhet inom fastighetsbranschen (minst 2 år)
Påbyggnadsutbildning inom förvaltning är meriterande
Erfarenhet av att arbeta i fastighetssystem
Ett giltigt B-körkort
Erfarenhet av att arbeta i Office-paketet
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Rollen är ett viktigt kugghjul för förvaltningen och ställer höga krav på service och kvalitet. Det förutsätter mycket god planering och struktur och där arbetsuppgifterna utförs både ensamt och i grupp, vilket ställer krav på samarbetsförmåga, flexibilitet och kommunikation. Då problemlösning blir en del av dina dagliga utmaningar behöver du vara en person som är lösningsorienterad och prioriterar våra kunders behov och förstår vikten av snabb och pålitlig service.
Vad kan vi erbjuda dig?
Hos oss erbjuds du ett ansvarsfullt och utvecklande arbete med varierande arbetsuppgifter i en dynamisk arbetsmiljö.
Våra värderingar är oerhört viktiga för oss; Care, Share och Dare. Här har alla våra medarbetare ansvar för att dessa genomsyras i vardagen, i både smått och stort. Läs gärna mer om vad våra medarbetare tycker om hur det är att jobba hos oss:
https://heimstaden.com/jobba-har/ För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt och att vi ska ha en så enhetlig process som möjligt, har vi på Heimstaden valt att inte längre be om några personliga brev i din ansökan samt att tydligare arbeta med tester i vår rekryteringsprocess. Uppfyller du skallkraven får du göra ett personlighetstest och ett problemlösningstest. Testerna hjälper oss att kunna matcha rätt person med rätt jobb. På detta sätt ökar vi chansen för att du som blir anställd kommer att trivas hos oss och att du har rätt förutsättningar för att lyckas i din roll.
Ansökan
Din ansökan välkomnas senast den 18 februari 2024.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till:
https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/ Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Heimstaden AB (org.nr 556670-0455)
Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt Manager Regional Operations
Ann-Katrin Olsson
ann-katrin.olsson@heimstaden.com +4626103576 Jobbnummer 8652948
Observera att sista ansökningsdag har passerat.