Bokningsassistent, med budgetansvar
Hallberg Group AB / Administratörsjobb / Osby
2017-08-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bokningsassistent, med budgetansvar" (publicerad 2017-12-22) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Osby,
Östra Göinge,
Älmhult,
Markaryd,
Hässleholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hallberg Group AB i Osby,
Malmö,
Göteborg eller i
hela Sverige Verksamhetsbeskrivning:
Hallberg Group ser som sin uppgift att bidra till företagens utveckling genom att erbjuda kostnadseffektiva produkter och tjänster, till framtidens moderna företagsledare, där kvalitet, långsiktighet, miljö- och socialt ansvar är viktiga hörnstenar.
Genom fem affärsområden hjälper vi våra kunder att fokusera på sin kärnverksamhet, detta gör vi genom att erbjuda kostnadseffektiva produkter och tjänster med hög servicenivå.
Som kund hos Hallberg Group är Ni i trygga händer, våra team är uppbyggda av erfaren personal som ger Er hög och snabb service. Vi jobbar med modern teknik som ger Er stabilitet och hög driftsäkerhet i samtliga tjänster. När Ni väljer Hallberg Group som leverantör, kan Ni alltid vara säkra på att Ni har ett företag att växa med, en partner som kommer att ge Ert företag framgång, både idag och imorgon!
Affärsområde HBG Prominenta har kontor i Göteborg, Stockholm och Osby. Vi är verksamma inom den snabbt växande branschen "Sales for hire", som hjälper företag att öka sin försäljning genom att skapa en hög marknadsnärvaro. Detta gör vi genom effektiva tjänster och modern teknik, men framförallt genom en erfaren och lojal personal som är nyckeln till framgångsrika kampanjer!
Vår mission är att Prominenta skall vara det självklara valet när företag hyr säljresurser. För att lyckas med detta anställer vi strukturerat engagerade, kompetenta och offensiva medarbetare/säljare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden. Hos Prominenta är det ett högt tempo, vilket innebär att våra medarbetare trivs när det händer mycket, och fungerar naturligt som en offensivt drivande del i organisationen. På detta sätt tar vi nya marknadsandelar i en snabb takt!
Arbetsuppgifter:
Just nu söker vi en driven Bokningsassistent, med budgetansvar.
Rollen Bokningsassistent innebär mycket personligt ansvar, och ställer stora krav på vår nya medarbetare. Teamet är under uppbyggnad, vilket innebär stora utvecklingsmöjligheter, men kräver samtidigt att man har förmågan att kunna arbeta både självständigt och som projektmedarbetare.
Bokningsassistentens uppgift är att serva våra kunder med strukturerad marknadsaktivitet, vilket sker i projektform. Du jobbar bland annat med kundernas inledande säljaktivitet, och arbetar i kundens namn. Per telefon kontaktar du uppdragsgivarnas blivande kunder, etablerar relationer och bokar informations- och demonstrationsmöten. Som bokningsassistent kommer du att vara en mycket viktig person för uppdragsgivaren. Din förmåga att leverera det som uppdragsgivaren har beställt, är avgörande för uppdragsgivarens kommande försäljning och utveckling.
Som bokningsassistent är du verkligen "spindeln i nätet" då du hanterar andra människors tid & planering. Arbetet kan delas upp i ett antal steg, och ditt ansvar är att se till att allt fungerar!
1. Marknadsbearbetning, där du kontaktar olika företag/personer och erbjuder/bokar informations- och demonstrationsmöten. (I detta steg följer du en överenskommen budgetnivå, och levererar rätt anta kundbesök per säljare och vecka).
2. Kommunikation med uppdragsgivare/säljare, sker löpande, och är en viktig del av arbetet. Du är "en del" av uppdragsgivarens organisation, även om du agerar på distans.
3. Säkerställning, där du inför varje vecka går igenom de möten som är bokade inför kommande vecka. Detta är det viktigaste steget, då det är här vi överlämnar till vår kund.
Du kommer att jobba nära dina uppdragsgivare, vara delaktig i avstämningsmöten, samt hålla i taktpinnen så att kundernas beställning uppfylls. Tillsammans med projektledaren ansvarar du för att dina projekt utvecklas på ett positivt sätt.
Utbildning/Erfarenhet:
Vi söker dig som är representativt driven, och mycket engagerad i dina kunder. Gymnasiekompetens är ett krav, och högskoleutbildning meriterande. Det viktigaste är dock dina personliga egenskaper!
Vi erbjuder ett intressant, roligt och utvecklande jobb, med goda karriärmöjligheter. Grundlön och bonus.
Bokningsassistent rapporterar till säljledare/projektledare
Ytterligare information om Prominenta aktuella tjänster hittar du på följande sidor:
hemsidan:
www.prominenta.se Rekryteringssida:
www.hbgcareer.seVaraktighet, arbetstid
50-75%.
Publiceringsdatum2017-08-25ErsättningGarantilön, samt bonus och möjlighet till träningskort (friskvård)
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-30
KontaktFöretagHallberg Group AB
AdressHallberg Group AB
Box 60
28300 OSBY
KontorsadressTryckerigatan 11
Jobbnummer 3662143
Observera att sista ansökningsdag har passerat.