BNI söker en Koordinator - Projekt/Marknad

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

BNI är en professionell nätverksorganisation vars program har utarbetats under närmare 30 år.
Organisationen startades i USA och tillhandahåller ett marknadsföringsprogram som bygger på ett strukturerat och målinriktat arbetssätt med syftet att ge medlemmarna nya kunder genom personliga referenser, även kallat "mun-till-mun" marknadsföring. BNI finns idag i 50 länder och har över 145 000 medlemmar i 6 400 grupper. I Sverige har vi funnits i 13 år och har närmare 2 500 medlemmar som bildar ca 120 grupper i 45 städer. För mer information gå gärna in på vår hemsida www.bni.nu.

BNI fortsätter att växa i Sverige och Norden och vi behöver nu tillsätta en ny resurs som kan komplettera vårt arbete på huvudkontoret i Göteborg. Det kommer vara en relativt bred roll som kräver många olika kompetenser och vi tror den kommer passa en person som gillar att ha flera bollar i luften, som fungerar bra såväl i grupp som självständigt, samt är initiativrik och orädd för att hugga i där det behövs.

Tjänstebeskrivning:
Tjänsten innebär att man blir lite av spindeln i nätet för vår verksamhet. Som anställd kommer man att ha ett finger med i mycket av det som händer. Huvuduppgiften blir att assistera BNIs VD och kontorschef i olika projekt men även att vara med i det dagliga arbetet på kontoret. Arbetsuppgifterna innefattar bl. a. uppstart av nya verksamheter, genomförande av marknadsanalyser samt projektledning. Man kommer även att vara behjälplig på support- och administrationsavdelningen. Från huvudkontoret ansvarar vi för en rad områden i norra Europa och i rollen som koordinator kommer man vara en del av servicefunktionen för såväl lokala BNI-regioner som övriga franchiseregioner i Skandinavien, Polen och Baltikum.

BNI är en stor organisation, med verksamhet i över 50 länder världen över. Vårt kontor är dock relativt litet, sett till antalet medarbetare, vilket man bör ha med sig och se som positivt. Jämfört med ett större företag är det färre arbetskamrater men samtidigt en bättre inblick i företaget och nära till de operativa besluten. Vi har även ett stort antal konsulter och medlemmar runt om i landet vilket innebär att man dagligen har personlig kontakt med ganska mycket folk. I regel är det normala kontorstider som gäller även om det kan bli aktuellt med ett fåtal resdagar per år.

Är du den vi söker:
Personen vi söker får gärna ha en akademisk bakgrund, men det är de personliga egenskaperna, erfarenheterna och kompetensen som är viktigast för att man ska kunna passa in i den här rollen. Du bör ha 5-10 års arbetslivserfarenhet varav merparten av dessa inneburit kontorsarbete i någon form. Det är starkt meriterande med tidigare erfarenhet av att arbeta i projekt. Vidare ser vi gärna att personen är förankrad i Göteborgstrakten och inte ser BNI som ett snabbt mellansteg till något annat. Vår absoluta ambition är att personen i fråga ska växa fram till en viktig resurs och bli en långsiktig medarbetare hos oss. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet.

Egenskaper som vi tror är viktiga för den här tjänsten är:

• - Självständig och kreativ

• - Strukturerad

• - Entreprenörstänk och intresse för affärer

• - Analytisk

• - Hög arbetskapacitet

• - Behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift

• - Goda kunskaper i officepaketet

• - En positiv merit, men absolut inte nödvändigt för tjänsten, är om personen behärskar det finska språket. 

Information kring tjänsten:
Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstid
Lön: Enligt överenskommelse

I denna rekrytering samarbetar vi med Komet. Har du frågor gällande tjänsten kontakta rekryteringskonsult Tova Dahlgren på mail tova dahlgren@komet.se . Ansöker gör du via ansökningsformuläret, vi tar tyvärr inte emot ansökningar via e-post.

Publiceringsdatum
2013-09-13

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-10-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-TD, Konsultchef 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
1652491

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: