Bli Ur & Penn's inköpsassistent!

AB Ur&Penn (Kin AB) / Kontorsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Ur&Penn (Kin AB) i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Järfälla, Österåker eller i hela Sverige

Om Oss

Ur & Penn grundades år 1943 av Erling Persson och är idag med över 100 butiker Skandinaviens ledande kedja inom klockor och modeaccessoarer. Vår idé och vårt framgångskoncept är att revolutionera en mycket konservativ industri genom design och marknadsföring av egna varumärken till revolutionerande priser.

Vid sidan av att skapa fantastiska accessoarer brinner vi för att göra skillnad. Vi vill bygga ett företag som lämnar världen lite bättre och har länge arbetat med välgörenhetsprojekt av olika slag, exempelvis som stolt partner till Barncancerfonden och genom aktiva insatser där våra egna medarbetare deltar i olika krissituationer. På huvudkontoret i Upplands Väsby arbetar idag ca 60 personer med hjärta, energi och mycket humor. Vill du bli en del av oss?

Om Tjänsten

Vi söker dig som med passion för modeklockor och bijouterier vill arbeta med inköp på vårt kontor i Upplands Väsby. Tjänsten är en tillsvidareanställning (med 6 månaders provanställning) på heltid med start omgående, enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta som inköpsassistent inom området Fashion Jewellery och accessoarer.

Dina främsta arbetsuppgifter blir att:

• Stödja en produktchef i det dagliga arbetet
• Arbeta med orderläggning, leveransbevakning och logistik från leverantör till butik.
• Stödja UR & Penns butiker i produkt- och leveransfrågor
• Kostnadsoptimera våra inköp

Vi söker dig som

Vi tror att du gillar att hitta lösningar som inte alltid är självklara och triggas av att presentera förslag istället för problem. Du vet att din kommunikation (svensk och engelsk) gentemot leverantörer och våra butiker är a och o för att uppnå rätt leverans till rätt adress vid rätt tid. Dina kunskaper i Excel och din känsla för struktur och ordning hjälper dig ytterligare i att göra ett riktigt bra arbete.

Vi ser gärna att du har en utbildning eller erfarenhet från en inköpsassistentroll sedan tidigare, men absolut viktigast är att du vet att du har det som krävs för att göra skillnad hos oss.

Varför oss?

Vi erbjuder ett givande arbete i ett företag med mycket energi och driv, där endast du själv sätter begränsningarna för hur mycket du utvecklas. Tillsammans med oss blir du en del av ett hungrigt och energiskt team som vill förändra en alldeles för konservativ bransch. Vi erbjuder ett snabbt tempo i en ständigt utvecklande arbetsmiljö där endast vår egen kreativitet sätter gränserna. Med vårt sociala engagemang har du även möjlighet att göra skillnad och bidra till mer glädje i människors vardag.

Nästa steg

Intervjuer sker löpande så ju snabbare du skickar in din ansökan desto bättre, sista ansökningsdag är dock 2017-02-08. Vi ser fram emot att höra från dig!

"Keep it simple!" är vår filosofi, så observera att vi endast tar emot ansökningar via rekryteringsverktyget på vår hemsida.



Vi ses på Ur & Penn!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-01-18

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Ur&Penn (Kin AB)

Adress
AB Ur&Penn (Kin AB)
Almungevägen 2
19429 Upplands Väsby

Kontorsadress
Almungevägen 2

Jobbnummer
3268467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Ur&Penn (Kin AB)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Ur&Penn (Kin AB):