Bertling söker Administratör till Key Account avdelning
Bahusia Personalförmedling AB / Företagsförsäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsförsäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bahusia Personalförmedling AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Bertling söker Administratör till Key Account avdelning
Bertling är ett globalt företag som erbjuder skräddarsydda logistiska lösningar för transporter över hela världen. Bertling arbetar med samtliga transportslag så som; båt, flyg, bil och tåg, med fokus på kringtjänster utifrån kundens behov. Kringtjänster kan vara affärsutveckling, konsulttjänster och utbildning. I Sverige består företaget av 35 anställda speciallister vars fokus är att erbjuda kunden en hög grad av service och kunskap. Företaget genomsyras av en tydlig innovationsanda där kundens upplevese och behov står i centrum.
Publiceringsdatum2015-09-30Om tjänstenBertling söker en administratör till företagets Key Account avdelning som har arbetslivserfarenhet och är intresserad av shipping. Avdelningen hanteras företagets nyckelkunder vilka kräver en hög grad av service. Tjänsten ställer höga krav på dig som sökande gällande personlighet, informationshantering samt förmågan att ha många bollar i luften samtidigt. Tjänsten innebär sedvanliga kontrollerande och förebyggande administrationsuppgifter genom hela affärskedjan.
Du skall vara bekväm att hantera administrativa uppgifter så som:
• Fakturering
• Kontroll och uppföljning av leverantörsfakturor
• Statistikuppföljning och rapporter
• Förbättringsarbete
Om dig
Du som söker är en glad och utåtriktad person som sprider god stämning bland arbetskamraterna. Du kan under högt tempo hantera många och varierande uppgifter samtidigt. Du är prestigelös och vill vara en del av avdelningens strävan mot ständiga förbättringar. Du är en lagarbetare men även ansvarsfull för de uppgifter som tillfaller dig personligen. Du är driven och kan fatta egna beslut utifrån analyser.
För att söka tjänsten skall du ha:
• God datorvana
• Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
• Erfarenhet av kundservicearbete är meriterande
Vill du arbeta i ett företag som vill skapa morgondagens logistiska lösningar?
Tjänsten är ett vikariat.
Om företagetBahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag. Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Läs mer om oss på
www.bahusia.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-17
Ange följande referens när du ansöker: 2800055514
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniel Hemberg (+46) (0)31-762 53 51
FöretagBahusia Personalförmedling AB
AdressBahusia Personalförmedling AB
Bror Nilssons gata 16
41755 Göteborg
KontorsadressBror Nilssons gata 16, 41755 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2456317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.