Bemanningskoordinator Syd
Kontorsfixarna Syd AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Syd AB i Malmö,
Burlöv,
Lund,
Trelleborg,
Landskrona eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-02-12Om tjänstenVill du vara med och driva och utveckla vår verksamhet i Malmöregionen? Har du några års erfarenhet från rekryterings-och bemanningsbranschen? Trivs du på en arbetsplats som präglas av driv, engagemang, målfokusering och teamkänsla? Då kan vi erbjuda dig en spännande utmaning!
Vi söker omgående en bemanningskoordinator till vårt kontor i centrala Malmö.
Om företagetKFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Vi har med våra 30 år i branschen en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start.
Dina arbetsuppgifterDet är en stor bredd på arbetsuppgifterna i rollen som bemanningskoordinator. Arbetet är omväxlande där den ena dagen inte är den andra lik.
• Daglig bemanning; boka ut konsulter på uppdrag
• Utbildningsplanering för konsulter
• Uppföljning av kunder och uppdrag
• Konsultansvar; tät kontakt med dina konsulter och hantering kring avtal, arbetsrättsliga ärenden, utvecklingssamtal, lönerevisioner etc.
• Ansvar för att upprätthålla och uppdatera dokumentationer hos våra kunder
• Kontorsansvar; inköp av kontorsmaterial, allmän skötsel, posthantering med mera
Tjänsten innebär ett visst jourarbete, resor i Malmöområdet och det förekommer representation kvällar och helger.
Kvalifikationer• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från bemannings- och rekryteringsbranschen
• Minst gymnasiekompetens och gärna någon vidareutbildning inom personaladministration
• Du har god datorvana , det är en merit om du har kunskaper i Intelliplan
• Arbetet kräver att du kan uttrycka dig på ett ledigt och övertygande sätt i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska
• Körkort är ett krav
Dina egenskaper• Vi söker dig som är driven, utåtriktad, flexibel och handlingskraftig.
• Du har lätt för att skapa förtroende för företaget och dig själv som person samt är en god relationsbyggare.
• Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, har förmågan att ta snabba beslut och kan prioritera dina arbetsuppgifter.
• Du ska brinna för service och människor samt ha god pedagogisk förmåga och ett stort tålamod.
• Du är van vid att arbeta mot deadlines och levererar alltid med hög kvalitet och i tid.
• Som person är du strukturerad, effektiv, noggrann och är en kreativ problemlösare.
Övrig informationVi har våra lokaler i centrala Malmö. Tjänsten är på heltid, tillsvidare med start snarast möjligt.
Låter detta intressant?
Rekryteringsprocessen har påbörjats. Skicka in din ansökan redan idag!
Har du några frågor kontakta gärna vår regionchef Kevin Brandt eller rekryterare Rebecka Möberg på 040-12 02 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2203
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecka Möberg 040-120200
FöretagKontorsfixarna Syd AB
AdressKontorsfixarna Syd AB
Stora Nygatan 40
21137 Malmö
KontorsadressStora Nygatan 40, Malmö
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2667477
Observera att sista ansökningsdag har passerat.