Avtalshanterare

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
2019-02-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avtalshanterare" (publicerad 2019-04-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Elkraft Sverige AB är en eldistributör som arbetar för att företag ska ha de lägsta möjliga totala elkostnaderna och den enklaste administrationen kring detta. Genom att samla alla kostnadsposter och samtliga el- och nätfakturor kan floden av fakturor reduceras till en enda elfaktura per månad, uppställd så att den klart och begripligt fördelar kostnaderna på varje förbrukningsställe. Elkraft Sverige AB med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping har funnits sedan 1999 och ingår i den norska Elkraft-koncernen som sedan starten 1992 har haft en jämn och stabil tillväxt. Elkraft finns även representerade i Danmark och Finland. Läs gärna mer på www.elkraftsverige.se



Elkraft Sverige söker nu en kommunikativ och erfaren administratör med fokus på avtalshantering. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid som löper i minst sex månader med väldigt goda chanser till anställning hos kund. Elkraft Sveriges kontor ligger vid Telefonplan. Start så snart som möjligt.

Publiceringsdatum
2019-02-21

Dina arbetsuppgifter
Som hörs på rollens titel så innebär den att du främst kommer att jobba med avtalshantering i en grupp bestående av fyra kollegor. Mer detaljerat består arbetsuppgifterna av att:

• Hantera inkomna avtal
• Kontrollera och arkivera avtal
• Lägga upp nya kunder i systemet
• Säkerställa att avtalen blir rätt fakturerade
• Kvalitetssäkring och uppföljning
• Vara med att utveckla processer
• Ärendehantering
• Kontakt med kunder via telefon och mejl
• Hjälpa kollegor med administrativa uppgifter

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som är en stjärna på administration och avtalshantering och har tidigare erfarenhet av sådana typer av arbetsuppgifter. Du behärskar Excel väl och har en god systemförståelse. Utöver svenska så ser vi att du hanterar engelska i både tal och skrift.

I rollen som avtalshanterare har du många kontaktytor och arbetar administrativt vilket gör att vi letar efter dig med en god kommunikativ förmåga och som är duktig på att organisera och strukturera ditt arbete. Vidare är du en initiativtagande person som inte har några problem att ifrågasätta när det behövs.

Elkraft erbjuder dig
En arbetsplats som präglas av en lättsam och härlig stämning. Elkraft är väldigt måna om att personalen ska trivas och jobbar kontinuerligt för att skapa en stimulerande miljö med bland annat gemensam fika varje dag. Är du dessutom ute efter en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter har du kommit rätt.

Organisationens ledord är: Enkelt, Tryggt och Personligt.

Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos Serveoffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.

Vi erbjuder därför generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av Serveoffice!

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Observera att urvalet görs löpande eftersom tjänsten ska tillsättas omgående. Frågor kring tjänsten besvaras av Caroline Van Helleputte på 070-420 33 81 eller caroline.van.helleputte@serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4626054

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: