Avonova söker administratör till Västerås
Avonova Sverige AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avonova Sverige AB i Västerås,
Hallstahammar,
Eskilstuna,
Köping,
Sala eller i
hela Sverige Inom Avonova arbetar vi mångsidigt i vår dialog med våra kunder. Vi stöttar i att utveckla den systematiska förmågan för att skapa optimala förutsättningar för att medarbetare och organisationer ska hålla längre.
Genom att göra rätt saker varje dag alstras framåtriktad kraft och energi.
Med egna enheter på ca 120 orter och drygt 600 duktiga medarbetare är Avonova en rikstäckande leverantör av hälsotjänster och en av Sveriges ledande aktörer inom företagshälsa, utbildning och ledarsupport. Vi arbetar även inom området digital hälsa och levererar tjänster digitalt.
Välkommen till Avonova!
Som administratör kommer du att vara företagets ansikte både utåt och inåt.
Du har en viktig nyckelroll för företagets professionalism, servicenivå och trivsel. Du ger support till våra kunder, besökare och medarbetare. Du kommer att ansvara för olika administrativa sysslor.
Du kommer också att arbeta med kundbokningar, kundsupport, ta emot inkommande samtal och att ha hand om den allmänna ordningen på enheten. I arbetet ingår även arbetsuppgifter såsom receptionsarbete, telefonservice, statistikrapporter, ekonomiadministration, ansvara för underlag för fakturering, uppföljning/controller, arbete i Powerpoint och Excel samt mycket kundkontakter. Vi söker en noggrann, flexibel, självständig och serviceinriktad administratör som kommer att fungera som enhetens koordinator.
Har du tidigare erfarenhet av journalsystemet CGM J4 (Asynja) och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är detta en merit. Du tycker om att ge personlig service och du har ett trevligt bemötande mot såväl kunder, anställda och andra besökare. Har du utbildning i medicinsk vårddokumentation, Officepaketet och ekonomikunskaper så ser vi det som positivt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Du kommer att vara spindeln i nätet i ett team bestående av företagsläkare, företagssköterskor, beteendevetare, arbetsmiljöingenjör, hälsopedagog och sjukgymnast/ergonom.
Kundrelationer och samarbete samt nära kontakt med våra uppdragsgivare är hörnstenar i vårt arbete, både externt och internt.
Tjänstgöringsgrad: 75-100% enligt överenskommelse, vi tillämpar provanställning i sex månader
Tillträdesdag: Snarast enligt överenskommelse
Placeringsort: Västerås.
Arbete på andra enheter inom affärsenheten/regionen kan förekomma varför körkort och egen bil erfordras.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta:
Affärsenhetschef Elisabeth Eriksson Tillaeus, tel 072-584 33 85.
(Då Elisabeth har semester under perioden 7-26 dec kan istället regionchef Carina Lundmark Ågren kontaktas på tel 0730-50 80 40.)
Välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt dock senast 2017-12-22.
Vi har kollektivavtal mellan Almega, Vårdföretagarna, Vårdförbundet, LSR, Läkarförbundet och Vision.
Varaktighet, arbetstid
75 - 100 %. Tillträde: Snarast enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-12-07ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 2017/110
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAffärsenhetschef Elisabeth Eriksson Tillaeus 072-584 33 85
Regionchef Carina Lundmark Ågren 0730-50 80 40
FöretagAvonova Sverige AB
AdressAvonova Sverige AB
Fabriksgatan 4
53130 Lidköping
KontorsadressFabriksgatan 4
Jobbnummer 3841681
Observera att sista ansökningsdag har passerat.