Assisterande inköpare inom livsmedelsbranschen!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du ha ett arbete där du får möjlighet att utveckla dina kunskaper inom inköp och livsmedelsbranschen samtidigt som du får möjlighet att knyta nya spännande kontakter inför framtiden? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda!
Hur ser din arbetsdag som assisterande inköpare ut?
Du kommer i huvudsak att arbeta med att supporta delar av ett inköpsområde med operativa uppgifter såsom upprättande av enklare inköpsavtal, ingå i projektgruppen för ett utvecklingsprojekt samt löpande inköpsarbete. Syftet med ditt arbete är att bidra till att utveckla avdelningens och din inköpsportföljs struktur, process och rutiner.
Tjänsten är på 60-100 % beroende på dig som söker. Uppdraget är med start i mitten av augusti och med varaktighet tom 31 december. För rätt person finns möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar 8-17.
Vem trivs här?
Du som har 1-3 års erfarenhet inom inköp samt relevant högskoleutbildning kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Har du dessutom erfarenhet av livsmedelsbranschen kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter.
Är du som person resultatinriktad, analytisk, strukturerad och har förmågan att kommunicera, presentera och sälja in idéer kommer du att trivas ypperligt med dina arbetsuppgifter. Är du dessutom duktig på att skapa och upprätthålla relationer samtidigt som du är samarbetsvillig, flexibel och ser möjligheter i förändringar kommer du att känna dig som hemma på din nya arbetsplats.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. För att komma direkt till ansökan, klicka på nedanstående länk:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1363636
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 -725 45 38.
Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2011-07-15

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-08-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
986302

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: