Assistent till Seco Tools
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Fagersta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Fagersta,
Norberg,
Skinnskatteberg,
Smedjebacken,
Avesta eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Fagersta,
Norberg,
Skinnskatteberg,
Smedjebacken,
Avesta eller i
hela Sverige Är du en strukturerad person som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Är du serviceinriktad, lösningsorienterad, prestigelös och tycker om varierande arbetsuppgifter? Då har vi på Adecco uppdraget för dig med start snarast hos vår kund Seco Tools i Fagersta!
Publiceringsdatum2018-10-04Om tjänstenSeco Tools är en av världens största leverantörer av verktyg för fräsning, svarvning, hålbearbetning och verktygssystem. I mer än 80 år har Seco levererat verktyg och tjänster som tillverkare behöver för maximal produktivitet och lönsamhet. Seco har sitt huvudkontor i Fagersta, Sverige och finns representerade i mer än 70 länder med nästan 4.200 medarbetare. Alla Seco Tools medarbetare över hela världen delar samma familjeanda och en passion och personligt engagemang för våra kunder. Med innovativa produkter och djup förståelse för våra kunders bearbetningsbehov kan vi skapa lösningar som hjälper till att höja produktiviteten hos kunden.
I din roll som assistent kommer du att arbeta med ett spektrum av olika arbetsuppgifter. Allt från bokning av resor, attestering av inköpsordrar, fakturahantering, planera och koordinera diverse event, besök och konferenser till beställning av kontorsmaterial och uppdatering av system.
Om dig
Vi söker dig som är lösningsorienterad med en stor känsla för ordning och reda. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete ex. assistent, administratör eller koordinator. Som person ska du vara driven med förmåga att se och ta tag i det som behöver göras. Du är serviceinriktad och kommunikativ till din läggning och har ett stort intresse för service och människor. Du ska vara ansvarstagande, prestigelös och flexibel samt vilja jobba med ständiga förbättringar. Viktigt att du har förmåga att prioritera och arbeta självständigt.
Du trivs i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. Du behöver också ha god datorvana samt lätt för att sätta dig in i nya system. Viktigt för tjänsten är dessutom flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som assistent är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Uppdraget är ett vikariat på 12 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Ulrika Struve,
ulrika.struve@adecco.se alt. via tel 023 -70 55 96.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Assistent, administratör, Seco Tools, Fagersta
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-15
Ange följande referens när du ansöker: ref-27766
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktUlrika Struve 023-70 55 96
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Bangårdsgatan 1
73740 FAGERSTA
KontorsadressBangårdsgatan 1
Jobbnummer 4384846
Observera att sista ansökningsdag har passerat.