Assistent/mötesvärdinna till kund i City
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en person som har ordning och reda, ser till att saker bli gjort och kan ha koll på flera saker samtidigt? Vi söker just nu en värd/värdinna till våran kund i centrala Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco Outsoursing med start omgånde t.om September.
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som assistent/värd kommer dina arbetsuppgifter främst bestå av assistera kontoret med diverse administration så som att ta emot besökare, svara på mail, post, hantera kaffemaskinen, ställa i ordning i mötesrum, göra beställningar och se till att kontorsmaterial är uppfyllt. Uppdraget är ett vikariat med start omgående, pågår t.om 2 September. Arbetsplats - centrala Stockholm. Arbetstiderna är måndag-torsdag 7.30-16.30, fredag 07.30-13.30
Vem trivs här?
Är du i början av din karriär och är serviceinriktad som person då kommer du att känna dig hemma på detta uppdrag. Vi tror att du är en öppen och glad person som brinner för service och som inte är rädd för att hugga i där det behövs. Du är flytande i engelska, både i tal och i skrift, och en van datoranvändare. För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel, noggrann och trevlig. Du tycker om att möta nya människor och du har alltid en positiv inställning till ditt arbete!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid 37tim/veckan. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Outsourcing tar över och driver funktioner inom Internservice/Facility Management (Växel, Reception, Kontorsvaktmästeri, Kontorsservice, Konferens, Kundtjänst mm.). Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på
kandidatsupport@adecco.seVid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Caroline Gimmerborn på
caroline.gimmerborn@adecco.se .
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-05-09ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Gimmerborn
Caroline.Gimmerborn@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2831463
Observera att sista ansökningsdag har passerat.