Assistent inom försäljning, administration och marknad i Höganäs
Bravura / Kontorsjobb / Höganäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Höganäs,
Bräcke,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Höganäs,
Bräcke,
Helsingborg,
Ängelholm,
Bjuv eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-10-10FöretagetFöretaget är ett privatägt grossistföretag med huvudkontor i Holland. De har ett brett sortiment av olika produkter och arbetar både mot stora som små kunder.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Commercial Manager Assistant stöttar du företagets CCO i det dagliga arbetet. Det är ett varierat arbete men en relativt stor del handlar om att kontrollera, övervaka samt analysera rapporter av olika slag, däribland statistik och säljrapporter. Du har en god inblick i företagets säljprocesser, skickar ut offerter och kontrakt till kunder, hanterar kundförfrågningar gällande produktblad eller reklamartiklar och behandlar försäljningsorder i Navision. Därtill utformar du veckoförsäljningsrapporter, förbereder presentationer inför möten och tar hand om CCO's kalenderhantering.
Tillsammans med CCO initierar ni försäljningsaktiviteter och ser till att försäljningsmöjligheterna maximeras. Sammanfattningsvis kan dina övergripande uppgifter delas in i områden som inbegriper både support och försäljning, övervakning och förbättringsåtgärder.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning inom relevant område så som marknad/försäljning alternativt några års arbetslivserfarenhet som marknadsassistent, säljsupport, säljassistent eller motsvarande
• Övertygande intresse för försäljning
• Förståelse för FMCG och erfarenhet av branschen (meriterande)
• Tidigare erfarenhet av Navision (meriterande)
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
För att både trivas och lyckas i rollen som assistent krävs det att du är strukturerad i ditt arbete samtidigt som du har ett flexibelt förhållningssätt. Du trivs att arbeta i ett högre arbetstempo och är van vid att omprioritera men lyckas alltid bibehålla den goda strukturen. Tack vare din analytiska förmåga och affärsmässiga förståelse är du inte heller rädd för att ta egna beslut. Vi tror också att du har en god känsla för service. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.
Övrig information:
Start: Omgående men hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Höganäs
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Årzén 08-40024050
caroline.arzen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1284
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3096852
Observera att sista ansökningsdag har passerat.