Assistant Coordinator till Amgen, heltid/deltid

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Amgen är ett världsledande bioteknologiskt läkemedelsföretag som utvecklar och levererar innovativa läkemedel för människor. Amgens läkemedel har hjälpt miljoner patienter i kampen mot cancer, njursjukdomar, ledgångsreumatism och andra allvarliga sjukdomar. Amgens huvudkontor ligger i Kalifornien och Amgen har verksamhet runt om i hela världen. 1995 etablerades den nordiska verksamheten med kontor i Danmark, Finland, Norge och Sverige med huvudkontor i Stockholm. För mer information besök gärna www.amgen.com.
Till ett konsultuppdrag söker vi en Assistant Coordinator. Uppdraget ska påbörjas snarast möjligt och beräknas pågå t om december 2011 med möjlighet till förlängning. Heltid/deltid. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2011-05-04

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara Assistant Coordinator inom Medical. Tjänsten innebär att arbeta under eget ansvar med både projekt, kundkontakter samt traditionella assistentuppgifter. Du att arbeta i PowerPoint samt hålla egna presentationer/utbildningar både internt och för kunder.

Dina arbetsuppgifter
• Göra inbjudan, program, bekräftelser, deltagarlistor, kursdiplom
• Bistå med layoutarbete i olika sammanhang
• Beställning av adresslistor, kuvertering och utskick
• Iordningsställande av kurspärmar och överigt material
• Kontakter med föreläsare för avtalsskrivning
• Rese- och hotellbokningar
• Skriva avtal
• Utbetalning av fakturor/arvode och reseersättning
• Uppföljning och statistik
• Bokning av externa konferensfaciliteter
• Budgetuppföljning samt total kostnadssammanställning
Kvalifikationer/Bakgrund
Du har några års erfarenhet som assistent, gärna från internationell miljö. Mycket goda kunskaper i engelska.
Som person är du serviceminded, prestigelös och van att arbeta självständigt. Du är van att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, är proaktiv och van att hela tiden ligga steget före i planeringen. Mycket goda systemkunskaper, Word, PowerPoint, Excel. Det är en fördel om du arbetat i SAP, Sharepoint och olika säljsystem.
Är det något du undrar över är du välkommen att höra av dig till Avanzera Bemanning AB, Pernilla Molin 08-545 28 302. Din ansökan mailar du till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: Assistant Coordinator AMGEN.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-12
Ange följande referens när du ansöker: Assistant Coordinator Amgen
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08-545 28 302

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
921720

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: