Assistant Coordinator till Amgen, heltid/deltid
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Amgen är ett världsledande bioteknologiskt läkemedelsföretag som utvecklar och levererar innovativa läkemedel för människor. Amgens läkemedel har hjälpt miljoner patienter i kampen mot cancer, njursjukdomar, ledgångsreumatism och andra allvarliga sjukdomar. Amgens huvudkontor ligger i Kalifornien och Amgen har verksamhet runt om i hela världen. 1995 etablerades den nordiska verksamheten med kontor i Danmark, Finland, Norge och Sverige med huvudkontor i Stockholm. För mer information besök gärna
www.amgen.com.Till ett konsultuppdrag söker vi en Assistant Coordinator. Uppdraget ska påbörjas snarast möjligt och beräknas pågå t om december 2011 med möjlighet till förlängning. Heltid/deltid. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2011-05-04Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara Assistant Coordinator inom Medical. Tjänsten innebär att arbeta under eget ansvar med både projekt, kundkontakter samt traditionella assistentuppgifter. Du att arbeta i PowerPoint samt hålla egna presentationer/utbildningar både internt och för kunder.
Dina arbetsuppgifter• Göra inbjudan, program, bekräftelser, deltagarlistor, kursdiplom
• Bistå med layoutarbete i olika sammanhang
• Beställning av adresslistor, kuvertering och utskick
• Iordningsställande av kurspärmar och överigt material
• Kontakter med föreläsare för avtalsskrivning
• Rese- och hotellbokningar
• Skriva avtal
• Utbetalning av fakturor/arvode och reseersättning
• Uppföljning och statistik
• Bokning av externa konferensfaciliteter
• Budgetuppföljning samt total kostnadssammanställning
Kvalifikationer/Bakgrund
Du har några års erfarenhet som assistent, gärna från internationell miljö. Mycket goda kunskaper i engelska.
Som person är du serviceminded, prestigelös och van att arbeta självständigt. Du är van att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter, är proaktiv och van att hela tiden ligga steget före i planeringen. Mycket goda systemkunskaper, Word, PowerPoint, Excel. Det är en fördel om du arbetat i SAP, Sharepoint och olika säljsystem.
Är det något du undrar över är du välkommen att höra av dig till Avanzera Bemanning AB, Pernilla Molin 08-545 28 302. Din ansökan mailar du till
platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: Assistant Coordinator AMGEN.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-12
Ange följande referens när du ansöker: Assistant Coordinator Amgen
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08-545 28 302
FöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
platsansokan@avanzera.se Jobbnummer 921720
Observera att sista ansökningsdag har passerat.