Arena Personal rekryterar kundservicepersonal
Arena Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal rekryterar kundservismedarbetare på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Onsdag 15 september
TID: Klockan 10:00
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Vi söker för kunds räkning ett antal nya medarbetare till kundservice/innesälj som vill vara med och bygga upp en mycket bra och professionell kundservice. Företaget ligger i Centrala Stockholm och arbetar med tekniska produkter och tjänster. På företaget arbetar ca 130 personer.
Som medarbetare inom kundservice kommer du att arbeta med företagets orderhandläggning, prisförfrågan, uppsägningar, avtalshantering etc. Arbetet innebär mycket e-post och telefonkontakt både internt och externt. Kundtjänstmedarbetaren ansvarar för att varje kund får ett professionellt bemötande och att varje ärende löses på bästa sätt för kunden.
Vi söker dig som tidigare har arbetat i team och har vana att sätta kunden i centrum och tycker om att arbeta med telefonen som arbetsredskap med kunder.
Det är viktigt att du tycker om ett arbetsklimat som präglas av problemlösning, ett högt tempo och kreativa lösningar. Du måste även förstå vikten av att arbeta strukturerat, vara väldigt noggrann och flexibel. Din personlighet kommer vara avgörande för tjänsten, så känner du igen dig så sök snarast.
Krav på person
Viktiga egenskaper
• Glad och positiv samt förmåga att kunna bidra till ett bra arbetsklimat
• Självgående och självständig
• En "do:er"-attityd och vilja att utföra arbetet effektivt
• Ansvarstagande
• Prestigelös
• Flexibel
• God samarbetsförmåga och vana av team work
• Initiativtagande
• Noggrann
• Lyhörd
• God datavana och snabb skribent
• Förmåga att kunna planera och prioritera sitt arbete
• Serviceminded och tycka om att ge god service
Publiceringsdatum2010-09-07Kvalifikationer• Vana att arbeta i ärendehanteringssystem
• Tidigare erfarenhet från kundkontakt, t.ex. kundservice etc
• Vana att tala i telefon med kunder
• Vana att arbeta i team och självständigt
Uppdragen innebär långtidsinhyrningar hos vår kund som har en mycket trevlig och bra arbetsplats, där ett par av tjänsterna för rätt person kan leda till fast tjänst.
Skicka in ditt cv och personligt brev gärna så snart som möjlig. Urval sker under sommaren och intervjuer pågår löpande. Tillsättning sker under augusti och början av september. Kontaktperson för tjänsterna är Sabina Skelton.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 3362
10367 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 65, 3tr
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58711700
Faxnummer: 08-4118490
E-postadress:
stockholm@arenapersonal.com Jobbnummer 727050
Observera att sista ansökningsdag har passerat.