Arbetsledare Förskolor
Sodexo AB / Ekonomichefsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sodexo AB i Gävle,
Tierp,
Hofors,
Söderhamn,
Östhammar eller i
hela Sverige Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.
Du kommer att ansvara för vår städ- och måltidsverksamhet inom Gävle kommun och på sikt även nya tjänster inom offentliga organisationer.
Du kommer att ansvara för att driva och utveckla verksamheten inom ditt område bestående av 33 förskolor, två skolor samt ca 70 direkt underställd personal, inklusive två Gruppledare.
Enheterna är spridda över hela kommunen och kräver därför att du är både flexibel och strukturerad samt har mycket god organisationsförmåga.
Vi söker 1 medarbetare till ovanstående uppdrag för ett föräldravikariat.
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver sort personligt engagemang.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:
• Övergripande ansvar för den totala driften på området.
• Ekonomisk uppföljning och styrning mot uppsatta mål.
• Personalutveckling.
• Driva miljö- och kvalitetsarbete.
• Resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten.
• Upprätthålla goda relationer med kunden samt att säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet.
• Utveckling av vårt tjänsteutbud hos befintliga kunder
Kvalifikationer/Krav:
• Ekonomikunskaper, minst treårig gymnasiekompetens
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen.
• Flerårig erfarenhet av arbete med ekonomisk styrning
• Mycket god PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system såsom Excel
• Mångårig erfaranhet av lösningsorienterat arbete.
• B-körkort samt möjlighet till egen bil.
• Du har flera års erfarenhet av att leda på distans
Publiceringsdatum2016-10-03Dina egenskaper• Vi söker Dig som har flera års erfarenhet av att leda på distans
• Vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt.
• Du måste trivas i ledande befattning och inneha ett stort intresse för att motivera andra.
• Du har god erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete.
• Erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare.
• Goda kunskaper inom kost- och städverksamhet är meriterande.
• Som person är Du driftig, målmedveten och välstrukturerad
Anställningsform och arbetstider: Vikariat 9-12 månader, dagtid. Kvällar och helger kan förekomma.
För vidare upplysningar är du välkommen att kontakta platschef Peter Wigg
peter.wigg@sodexo.comRekryteringen kommer att ske löpande och kan komma att avslutas innan sista ansökningsdag som är senast den 2016-10-31
Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee
Vi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSodexo AB
AdressSodexo AB
Sätrahöjden 26
80634 Gävle
KontorsadressSätrahöjden 26
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3080648
Observera att sista ansökningsdag har passerat.