Arbeta som administratör i Övik

Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Örnsköldsvik
2022-10-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbeta som administratör i Övik" (publicerad 2022-10-10) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Örnsköldsvik, Nordmaling, Kramfors, Bjurholm, Sollefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Örnsköldsvik, Sollefteå, Härnösand, Umeå, Ragunda eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av administrativa uppgifter och trivs med att tala i telefon? Välkommen med din ansökan redan idag!

Om uppdraget

Vår kund vill förstärka sin verksamhet med en administratör. Start för uppdraget är omgående, och uppdraget pågår i ungefär ett år framåt. Tjänsten är inledningsvis på heltid. Placeringsort: Örnsköldsvik.

Publiceringsdatum
2022-10-06

Arbetsuppgifter
I rollen som administratör arbetar du med bokningar av t.ex. servicebesök eller byten av mätare ute hos kunder. Du får också prata direkt med kunderna när de ringer in och har frågor eller gör felanmälan. Du fördelar sedan ut ärenden till rätt person inom avdelningen/företaget.

I arbetsuppgifterna ingår också andra administrativa uppgifter som att stötta mättekniker med uppföljning. Du blir tillsammans med en annan administratör en viktig del av avdelningen. Tjänsten omfattar både administration, internservice och kundkontakt.

Kvalifikationer
Krav för tjänsten:

• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du trivs med att tala i telefon och du tycker att kundbemötande och service är viktigt och roligt
• Du är strukturerad och kan hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt
• Du har god datorvana och behärskar Office-paketet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Juuli Vainio
juuli.vainio@bemannia.se

Jobbnummer
7048083

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: