Arbeta med mässor. Förberedande Eventförsäljn. & Admin. Framtida
Svenska Bolån AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svenska Bolån AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Vi behöver utöka vårt team som arbetar med Styrelsemässan.
I vårt arbete med mässa/-mässor ingår främst:
• Administrativa uppgifter samt
• Inleda säljprocesser, göra förarbete till befintliga säljare. Administrativt och via telefon.
• Framtida kundansvar. Framöver kommer du få ansvar över egna kunder - mycket stora utvecklingsmöjligheter.
Publiceringsdatum2021-07-08Om företagetSvenska Bolån (som bland annat arrangerar Styrelsemässan/event) växer med god ekonomi. Vi behöver nyanställa en person som arbetar med eventdelen hos oss.
Du agerar på ett professionellt i ditt arbete, är engagerad och trevlig. Du kommer att jobba självständigt men även tillsammans annan personal som jobbar med liknande arbetsuppgifter samt med IT ansvarig.
Vem är du?
• Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är hjälpsam, lyhörd, engagerad.
• Du är ansvarstagande och positiv.
Du är varmt välkommen in i ett företag med god sammanhållning där vi tillsammans arbetar för en ständig utveckling. Vi sätter stort värde på trivsel, gemenskap, effektivitet och strävar efter att utveckla våra medarbetare kontinuerligt.
Vi sitter i fräscha, fina lokaler i Sickla i Stockholm.
Lön består av fast månadslön samt en viss bonus-/prestationsdel.
Akademisk bakgrund är meriterande men inget krav.
Arbetstider: 08.30 till 17.00 på vårt kontor i Sickla
#jobbjustnu
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-07-23
AdressSvenska Bolån AB
Fannys väg 5
12146 STOCKHOLM
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svenska Bolån AB (org.nr 556782-4916)
Fannys väg 5 (
visa karta)
121 46 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
kauppi@svenskabolan.se Arbetsplats Svenska Bolån AB
Jobbnummer 5854503
Observera att sista ansökningsdag har passerat.